1 צפייה בגלריה
ג'יי פי טוקוטו, גיל בני וג'יימס יאנג לא מרוצים
ג'יי פי טוקוטו, גיל בני וג'יימס יאנג לא מרוצים
ג'יי פי טוקוטו, גיל בני וג'יימס יאנג לא מרוצים
(נעם מורנו)
לאחר שספגה אמש (שני) תבוסה 99:77 על ידי הפועל חולון, בהפועל תל אביב מבינים שאם יופיעו בשבוע הבא בצורה כזו מול הפועל גליל עליון, אז אין סיכוי לקבוצה של דני פרנקו להגיע לבית העליון.
בקבוצה הודו: "הדבר הכי מדאיג זה לא ההפסד אלא ההתפרקות המהירה שלנו. אסור לנו להיראות בצורה כזו, לא הגענו כלל למשחק". אצל האדומים כעת ינסו לאושש את השחקנים לקראת משחק הכי חשוב, "משחק העונה האמיתי", כפי שמגדירים בקבוצה. ניצחון והקבוצה בין שש הראשונות, ומנגד הפסד לקבוצה הצפונית ישלח את הקבוצה לבית התחתון ממנו ינסו להשיג את הכרטיס לפלייאוף.
בקבוצה מבינים עד כמה הפציעה של ג'ייקובן בראון פגעה בהם, הוציאה את הקבוצה מאיזון, וחסר לה כל כך החיבור שעשה בראון בין כל חלקיה. גם מול גליל עליון תצטרך הקבוצה להסתדר בלי העוגן שלה, שצפוי לחזור אולי בעוד כעשרה ימים. מה שבינתיים צריך להדאיג את החבורה באדום. זה המאזן לשלוש נקודות שעמד אמש על 18% בלבד, 3/18 ניסיונות וגם מקו העונשין הקבוצה סגרה ערב של 65% בלבד, 20/31.
ברור שאם לא ישפרו את הפרמטרים, עם הגנה שלא הייתה לה אתמול תשובה לשחקני חולון אז אין לה מה לחפש מול גליל עליון. במשחק הראשון בין הקבוצות, גליל עליון ניצחה 97:99 במשחק בו ראו שההבדל בין הקבוצות הוא לא כזה גדול. אגב, עד היום הקבוצות נפגשו במסגרת הליגה 48 פעמים, כאשר הפועל ת"א ניצחה ב-25 משחקים, וגליל עליון ניצחה ב-23 מפגשים. מבחינת קהל אוהדי הפועל ת"א, צפויים לעמוד לרשותם רק כ-100 כרטיסים למשחק, ככה שהקבוצה לא תוכל לזכות ליתרון מהבחינה הזו.