2 צפייה בגלריה
מאור קנדיל
מאור קנדיל
מאור קנדיל
(רדאד ג'בארה)
נבחרת ישראל תשחק הערב (שלישי, 20:45) מול נבחרת רומניה את משחקה השני תחת הדרכתו של המאמן גדי ברומר, לו יהיה זה למעשה משחק הפרידה מהתפקיד הזמני שהוטל עליו כמאמן הנבחרת הלאומית. ברומר עשה רושם מצוין על המנהל המקצועי יוסי בניון, שממשיך לכוון לעבר מינוי מאמן זר, אבל בנשימה אחת לא פוסל את האפשרות לבחור באלון חזן כמאמן הנבחרת הלאומית.
חזן עסוק בשלב זה בנבחרת הצעירה, אבל בהחלט בא בחשבון לעתיד, כשגורמים בהתאחדות סבורים שהוא צריך לאמן את הבוגרת. בנבחרת מציינים לשבח את התפקוד של ברומר עד כה ואת ההתנהלות שלו מול הצוות המקצועי והשחקנים. בהתאחדות לכדורגל משוכנעים שברומר עוד יגיע בעתיד היותר רחוק להיות מועמד ראוי לנבחרת הבוגרת של ישראל, אבל כרגע עדיף שימשיך ויעסוק בטיפוח דור העתיד של הכדורגלנים בישראל.
הרכב נבחרת ישראל: אופיר מרציאנו, מאור קנדיל, אוראל דגני, שון גולדברג, אופיר דוידזאדה, ביברס נאתכו, מוחמד אבו פאני, גבי קניקובסקי, תאי בריבו, דין דוד ומונס דאבור.
2 צפייה בגלריה
גדי ברומר
גדי ברומר
גדי ברומר
(רדאד ג'בארה)
קנדיל שיפתח שיחק העונה במסגרת הליגה 180 דקות בלבד. הוא רשם שתי הופעות בסך הכול ויצטרך להראות שלמרות שהוא לא שיחק, הוא יכול להראות יכולת בנבחרת. הזמנתו לנבחרת בכלל הייתה די מפתיעה על רקע העובדה שהוא כלל לא משחק.