1 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי ת"א
אוהדי מכבי ת"א
אוהדי מכבי ת"א
(ראובן שוורץ)
במכבי תל אביב פנו היום (שלישי) להנהלת מכבי נתניה לקראת המשחק ביניהן ביום שבת הקרוב והתלוננו על כך שחלק מהכרטיסים ליציע המזרחי התחתון נמכרים במחיר מקסימלי של 137 ש"ח (כולל עמלת רכישה). עוד קודם לכך, האוהדים הצהובים מת"א קיבלו את היציע המזרחי העליון במחיר של 71 ש"ח והיו מקומות אחרים ביציע שנמכרו בסכומים גבוהים יותר, אך המחאה מצד אנשי מכבי ת"א הגיעה כאשר נפתחו המקומות שעלותם 137 ש"ח.
האוהדים של מכבי ת"א טענו ל"תרגיל" לדבריהם, כאשר קודם נפתחה כמות מסוימת של כרטיסים ב-71 ש"ח, כאשר כל אלה אזלו והאוהדים כבר החלו לקנות כרטיסים ב-93 ש"ח או ב-104 ש"ח, לפתע נפתחו מקומות נוספים ביציע המזרחי העליון - שוב בעלות של 71 ש"ח. אולם עיקר הכעס הגיע לאחר מכן, עם הוצאת הכרטיסים במחיר הגבוה ביותר.
במכבי נתניה הסבירו את הצד שלהם: מכבי ת"א קיבלה מעל הכמות המוזלת הנדרשת בתקנון (מעל 10% מהאצטדיון נמכר לאוהדי מכבי ת"א ב-71 ש"ח), ושאר המקומות תומחרו על פי מיקומם, הסדרי ישיבה (הכרטיסים היקרים יותר הם ליציעי הושבה, מקום מובטח ושמור) וכמו כן, המחירים של המשחק הזה אינם זהים לעונה הסדירה בשל העובדה שמדובר במשחק פלייאוף, יוקרתי יותר ובעל חשיבות גבוהה יותר בעיניהם.
כמו כן, הובהר כי אם אוהדי מכבי נתניה יסיימו את כל הכרטיסים ליציעים המערביים, המקומות שנשמרו להם ביציע המזרחי יתומחרו בדיוק באותם המחירים. משמע, אוהד של נתניה שירצה לרכוש כרטיס זהה בצד המזרחי, ישלם גם הוא 137 ש"ח, או 104, או 93 או 71 - בהתאם למקום שהוא יבחר. עוד הובהר כי אם אוהדי מכבי נתניה לא יסיימו את הכרטיסים ליציע המערבי, גם היציע המזרחי העליון ייפתח לטובת אוהדי מכבי ת"א, במחיר המוזל - 71 ש"ח.