1 צפייה בגלריה
סוף פדוגראנו מול ארמל קוצ’אפ
סוף פדוגראנו מול ארמל קוצ’אפ
סוף פדוגראנו מול ארמל קוצ’אפ
(איציק בלניצקי)
אחרי שרשמה 2:2 מול פולין, הנבחרת הצעירה של ישראל לא הצליחה להפתיע הערב (שלישי) את גרמניה, והפסידה לה 1:0 במסגרת המחזור השמיני של מוקדמות היורו עד גיל 21. שני מחזורים נותרו לשחק בבית, ובעקבות התיקו של פולין מול הונגריה (1:1), החבורה של אלון חזן עדיין שנייה בטבלה.
כזכור, הנבחרת שתסיים במקום הראשון בכל בית תעלה לאליפות אירופה, בעוד הנבחרת שתסיים במאזן הטוב ביותר מבין כל אלו שסיימו במקום השני – תצטרף, והיתר ייאבקו בפלייאוף. לישראל נותרו משחקים נוחים על הנייר, מול שתי האחרונות בטבלה, לטביה (חוץ) וסן מרינו (בית), בחודש יוני.
בעקבות התוצאה הערב, גרמניה במקום הראשון בבית עם 21 נקודות, חמש מעל ישראל ועם מאזן פנימי טוב יותר מאחר שניצחה פעמיים במאזן הפנימי מול הבחורים בכחול-לבן, כך שהיא על סף העפלה. לישראל 16 נקודות והיא לא הסגנית הטובה ביותר, שכן יוון והולנד (17 נק’ כל אחת) מובילות בשלב הזה מבין כל הסגניות.
יש לציין כי נבחרות דוגמת הולנד (שבעה משחקים), אוקראינה (שישה) ואנגליה (שישה) שנמצאות כרגע במקומות השניים בבתיהן, שיחקו פחות משחקים מאשר ישראל. כך או כך, החבורה של חזן תצטרך לנצח את לטביה וסן מרינו כדי קודם כל להבטיח לעצמה את המקום השני והפלייאוף, ואולי אף להגיע בעמדה הכי טובה מבין כל הסגניות, אך כאמור היא לא תלויה בעצמה.