3 צפייה בגלריה
גדי ברומר
גדי ברומר
גדי ברומר
(חגי מיכאלי)
אחרי ה-2:0 לגרמניה ביום שבת, נבחרת ישראל הציגה מחצית שנייה טובה במשחק ידידות הערב (שלישי) וסיימה ב-2:2 מול נבחרת רומניה באצטדיון בנתניה. בסיום המשחק גדי ברומר, מאמנה הזמני של הנבחרת בכחול-לבן, ומספר שחקנים שיתפו את תחושותיהם.
גדי ברומר פתח: “כשאתה מנסה לשחק התקפי זה לפעמים עולה בשערים. זה משחק הכנה, ראיתי דברים טובים. בחצי הראשון יכולנו להבקיע שערים, אבל שילמנו על אמצע דליל. אני נהנתי במחצית השנייה. יש פוטנציאל אדיר לכדורגל הישראלי, אנחנו צריכים להאמין יותר בעצמנו, לעבוד קשה, אני מאמין שיש עתיד לכדורגל הישראלי”.
ברומר הרחיב בנושא המשחק: “הפילוסופיה שלנו זה לעשות הגנה גבוה ולשחק התקפי. אם אתה משחק התקפי, אתה גורם ליריבה ללכת אחורה. לא ציפינו למחצית ראשונה כזאת. הפקנו לקחים במחצית. אני גאה בשחקנים, הם מקצוענים והם לטובת נבחרת ישראל, כולם בלי יוצא מן הכלל. היה לי את הכבוד להיות איתם בשבוע וחצי האחרונים, נהניתי ולדעתי אלך לישון עכשיו לאיזה שבוע וחצי”.
3 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת ישראל
שחקני נבחרת ישראל
שחקני נבחרת ישראל
(חגי מיכאלי)
על שיתוף הפעולה עם יוסי בניון וקריאות הבוז למונאס דאבור: “אני ויוסי עבדנו כצוות, היה לנו רגעים קשים במחצית אני לא אסתיר את זה. באתי על מנת להביא את היכולות שלי כמאמן והייתה פה קבוצה שרוצה להתקדם וללמוד עשינו את זה במחצית השנייה. קצת לא נעים שמכניסים פוליטיקה לספורט, אני יודע כמה דאבור רוצה והוא הביא את זה היום למגרש. אני מתעסק במה שיש על המגרש. כשאתה מבקיע שער, אתה לא חושב על חגיגה או למי אתה רץ. השחקנים רוצים לתרום למדינה, כולם רוצים בהצלחת הנבחרת. אם נפסיק להתעסק במה שמסביב ונקבל את הנבחרת באהבה, הכל יהיה טוב יותר”.
על המשחק בצל הפיגוע בבני ברק אמר ברומר: “יש פה משהו שצריך להבין. השחקנים בנבחרת, גם מהמגזר, באים לתרום למדינה. הסיטואציה לא פשוטה. כשאנשים נפגעים, זה קשה לכולם. כולם כואבים את הכאב הזה, כולנו בני אדם”.
3 צפייה בגלריה
מונס דאבור
מונס דאבור
מונס דאבור
(חגי מיכאלי)
המטרות לעתיד של נבחרת ישראל: “קודם כל, אני שמח על העפלת נבחרת הנוער לאליפות אירופה. ככל שנרבה בטורנירים כאלה, גם הנבחרת הבוגרת תרוויח בעתיד. גם בנבחרת הבוגרת, צריך לסמן מטרה וללכת בדרך מסוימת לתקופה ארוכה. כי להשיג יעד שהצבת לעצמך - יש תהליך שצריך לעבור אותו, זה לא קורה ביום אחד. זה תהליך שעושים לזמן ארוך, זה לא בא ברגע. בהתאחדות מבינים שזה תהליך. יש אנשים שעובדים קשה במערכת, עם אקדמיות ומרכזי פיתוח, והדברים הולכים לכיוון טוב. צריך להאמין בזה”.
בנושא המשך דרכו אמר ברומר: “אקח את המשחקים שעשינו, אנתח את זה בעצמי. אביא את זה לנבחרות הצעירות יותר. המטרה לצמצם פערים מנבחרת כמו גרמניה בעתיד. מתי אאמן את הנבחרת? אני לא יודע, אני לא מתכנן את זה. נהניתי מהמשימה שהוטלה עליי ועכשיו אני מותש. הראש עבד והלב עבד, אבל אני שמח על ההזדמנות”.