1 צפייה בגלריה
יובל זוסמן
יובל זוסמן
יובל זוסמן
(איציק בלניצקי)
אלבה ברלין טרם אמרה נואש על השגת המקום בשמינייה הראשונה ביורוליג והערב (שלישי) הקבוצה הגרמנית, שעלתה למאזן 14:11, השיגה ניצחון חשוב 66:57 על פנרבחצ’ה בטורקיה ובעיקר הודות לסמול-פורוורד הישראלי, יובל זוסמן, שסיפק משחק נפלא עם 20 נקודות ו-3 כדורים חוזרים.
כאמור, הגרמנים, להם נותרו עוד שלושה משחקים עד לסיום העונה הסדירה, טרם איבדו סיכוי לעלות לשמינייה ואילו הטורקים כבר לא יהיו בהצלבה אחרי עונה נוראית, כשהערב הם ספגו את הפסד מספר 16 העונה באירופה, מול תשעה ניצחונות בלבד. 16 נקודות של מליך מחמוטוגלו לא עזרו למארחת, שרשמה הופעה איומה.
במשחק נוסף שנערך ביורוליג, מילאנו גברה 77:84 על באיירן מינכן במסגרת המחזור ה-30 של המפעל. המשחק היה צמוד ברבע הראשון והשני, כשהחניכים של אטורה מסינה ירדו למחצית בפיגור נקודה.
הקבוצה מעיר האופנה רשמה רבע שלישי מוצלח, בו ניצחה 14:23, הגרמנים עוד ניסו לבצע מהפך ברבע הרביעי, אך מילאנו, שהשיגה את ניצחונה ה-18 במפעל, הייתה גדולה עליהם. באיירן מינכן ספגה את את הפסדה ה-12 מן העבר השני על אף 26 נקודות של ולדימיר לוצ’יץ’, מנגד שייבון שילדס היה הקלע המוביל של הקבוצה המנצחת עם 22 נקודות.