3 צפייה בגלריה
מונס דאבור חוגג
מונס דאבור חוגג
מונס דאבור חוגג
(חגי מיכאלי)
נבחרת ישראל חתמה הערב (שלישי) את חלון שני משחקי ההכנה עם 2:2 מול רומניה באצטדיון נתניה. החבורה של גדי ברומר, המאמן הזמני, חזרה במחצית השנייה מפיגור שני שערים.
קפטן הנבחרת, ביברס נאתכו, דיבר לאחר המשחק על הפיגוע המצער בבני ברק: “שמענו על הפיגוע לפני המשחק וזה לא פשוט לעלות ככה ולשחק. תנחומיי למשפחות, לצערי אני אומר את זה כבר יומיים רצוף. מקווה שזה ייגמר ויהיה האחרון, מספיק עם זה”.
בנוגע למשחק עצמו אמר נאתכו: “במחצית הראשונה כן הגענו למצבים באזור הרחבה אבל לא היינו מספיק חכמים בפס האחרון. בגלל שעלינו למעלה היינו חשופים מאחור והם היו ביתרון מספרי. לשמחתי זה נגמר ב-2:2 שזה הצד החיובי במשחק, אם יש משהו חיובי ביום כזה”.
3 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת ישראל חוגגים
שחקני נבחרת ישראל חוגגים
שחקני נבחרת ישראל חוגגים
(חגי מיכאלי)
על הגעתו ל-85 הופעות: “זה כבוד גדול ואני אומר את זה בכל פעם שאני לובש את המדים. זה חלום של כל ילד לשחק בנבחרת, בטח כמות כזו של המשחקים ולהיות קפטן”. על הבוז לדאבור: “הוא במצב לא פשוט ועדיף שיתעסק במה שקורה במגרש במקום לדבר עם התקשורת. אין לי מסר לקהל. הלוואי שהדברים האלה ייגמרו ולא יהיו הבדלים של דת וגזע ונחיה כולנו ביחד במדינה”.
הקפטן דיבר על ליגת האומות והאפשרות שיישאר: “שואלים אותי בכל התכנסות אם אני ממשיך, בינתיים אני פה וכל עוד טוב לי ואני יכול לתרום, אני פה”.
מנור סולומון גם כן דיבר בסיום: “לא פשוט לשחק אחרי הפיגוע, שמענו על זה שנייה לפני שעלינו למגרש. לא ייתכן שמחבלים הורגים אזרחים חפים מפשע. לא ייתכן שאזרחים מפחדים ללכת במדינה שלנו. אנחנו בחדר ההלבשה, יהודים וערבים, נגד זה. כואב הלב, אסור שדבר כזה יקרה בארץ שלנו. בשיחות אישיות עם שחקני המגזר הם גם כן מזדעזעים ממה שקורה”.
כמו השחקן השחקן התייחס לקריאות הבוז נגד דאבור: “זה כואב ששורקים למונאס בוז, הוא שחקן שאני אוהב ומכיר. הפוסט שלו בקיץ היה לא לעניין, אבל אני מכיר אותו. הוא בן אדם טוב, אני מקווה שהוא יגיע להסדר עם הקהל. הוא חשוב לנו, מעבר ליכולתו במגרש הוא אחלה של בן אדם ואנחנו אוהבים אותו”.
3 צפייה בגלריה
מנור סולומון ויונוט נדלסארו בעימות
מנור סולומון ויונוט נדלסארו בעימות
מנור סולומון ויונוט נדלסארו בעימות
(חגי מיכאלי)
אופיר מרציאנו סיפר: “נראה לי שהיה שבוע לא רע לכדורגל הישראלי, אם זה בנבחרת הבוגרת או בנבחרות הצעירות. ניסינו לשחק כדורגל ולשחק חכם, בגרמניה ידענו את המגבלות שלנו והוצאנו תוצאה לא רעה. היום יכולנו לנצח. בעיניי, זה שבוע מאוד חיובי”.
הדברים שאמר עליו מאמנו והשבוע הקשה שעבר: “כשאני בא לנבחרת, אני מתרכז רק בנבחרת ישראל. כשאני בא לקבוצה, אני מתרכז רק במה שקורה שם. בכל משחק אני בא כדי לשחק טוב, להרים את עצמי ולקדם את עצמי ואת הקבוצה שלי. בכל משחק אני רוצה לעשות את הטוב ביותר, בכל מסגרת. הדברים שנאמרו עליי? התבגרתי, אני מנוסה יותר. אני בקבוצה טובה. תחילת הקריירה שלי לא הייתה קלה, נלחמתי ולא ויתרתי לעצמי במטרה להגיע רחוק, וכשאתה מגיע למועדון גדול אז אתה מקבל ביטחון שאתה עושה משהו טוב וזה גם גורם לך להסתכל על עצמך בצורה שונה. מכל צלקת אני לומד ושווה לסבול כדי להרים את עצמך בחזרה למעלה. יש לי חוזה לעוד עונה, טוב לי שם ואני רוצה להמשיך שם”.