4 צפייה בגלריה
יוסי בניון
יוסי בניון
יוסי בניון
(רדאד ג'בארה)
המנהל המקצועי של נבחרת ישראל, יוסי בניון, נוטה להמליץ על מינוי מאמן זר, ככל הנראה ספרדי. בניון בוחן את כל האופציות האפשריות שיעמדו לרשותו והכיוון שלו כרגע הוא ללכת כאמור על מאמן זר ולא ישראלי.
בגזרת המאמנים הישראלים, היחיד שנלקח בחשבון הוא מאמן הנבחרת הצעירה אלון חזן שבהחלט עומד על הקריטריונים של מאמן לאומי, במיוחד אחרי ששימש כעוזרו של וילי רוטנשטיינר ולמד מקרוב את הנעשה בנבחרת. מה עוד שההצלחה של הנבחרת הצעירה עד כה הוסיפה לחזן לא מעט נקודות זכות.
יוסי בניון סיכם באינסטגרם את הימים הראשונים בתפקיד המנהל המקצועי: "מסיים שבועיים ראשונים כמנהל המקצועי של הנבחרת. מלא גאווה, אופטימי מתמיד, אבל עם לב שבור מכאב בגלל הימים הנוראיים שעוברים על כולנו. משתתף בצער ובכאב של משפחות הנרצחים והנרצחות. מאחל בריאות לכל הפצועים ויודע ששום דבר לא יצליח לשבור אותנו. נחזור לחיים ולשגרה חזקים יותר ומאוחדים מתמיד".
בנוגע למשרת המאמן, בהתאחדות לכדורגל שמו להם למטרה למנות עד סוף אפריל את האיש לנבחרת ישראל על מנת שניתן יהיה לאפשר לו להתחיל בהכנות לקראת ליגת האומות. “בניון מעדיף מאמן זר, אבל שאף אחד לא יצפה למאמן מהדרגה הראשונה. המאמן שייבחר יצטרך להתיישר עם תפיסת העולם של בניון ששואף להצעיר את הנבחרת. לבניון יש מספר אופציות למאמנים זרים כולל מאמן ספרדי”, אמרו בנבחרת.
4 צפייה בגלריה
אלון חזן
אלון חזן
אלון חזן
(איציק בלניצקי)
המאמן היוצא, גדי ברומר, שסיים את הפרק הקצר שלו כמאמן נבחרת ישראל עם שתי הופעות מול גרמניה ורומניה, נכנס בסיום המשחק לחדר ההלבשה והודה לשחקנים על שיתוף הפעולה: "יש למה לצפות בעתיד".
ברומר הודה גם לצוות שעבד לצידו: אלון חרזי, פול גרובס, גיורא אנטמן, ערן שדו והסמנכ"ל/מנהל הנבחרת, אבי לוי, שדאג לכל העניינים הלוגיסטייים. ברומר אמור לחזור לתפקידו כמאמן נבחרת הנערים, בעוד לגבי שאר אנשי הצוות הרי שלפחות לגבי חרזי ברור שהוא יחזור לעבודתו כמאמן הנוער של מכבי חיפה, בזמן שעתידם של שאר אנשי הצוות תלויים ברצון של המאמן החדש האם להביא צוות משלו או להיעזר בשורותיהם של הצוות הקיים בנבחרת.
4 צפייה בגלריה
גדי ברומר
גדי ברומר
גדי ברומר
(רדאד ג'בארה)

“שחקנים אחרים במקום דאבור היו נשברים ופורשים מהנבחרת”

והיה גם משחק. בנבחרת ישראל לא יכולים היו להתעלם לפני המפגש מול רומניה מהפיגוע הרצחני בבני ברק והודו שהדבר חילחל לחדר ההלבשה והאווירה הייתה בהתאם. יחד עם זאת, בנבחרת ניסו להשאיר את הידיעות והתמונות הקשות בצד ולהתרכז במשחק עצמו, שהסתיים ב-2:2 באצטדיון נתניה.
ככל שחלפו הדקות ועם הפרסומים שהלכו וגברו, בקרב היציעים החלו, במקרה או לא, שוב קריאות בוז לעבר מונאס דאבור שידע גם הפעם להבליג ולהתרכז בנעשה על כר הדשא עם צמד שערים משלו. בנבחרת התייחסו למה שקורה סביב דאבור ואמרו: “אף אחד מהשחקנים לא היה רוצה להתחלף עם דאבור במה שהוא עובר. זה לא פשוט בכלל. שחקנים אחרים במקום דאבור שהיו עוברים דבר כזה היו נשברים ופורשים מהנבחרת, אבל דאבור איש חזק ונותן מעצמו את המקסימום למען הצלחת הנבחרת וזוכה להערכה גדולה בקרב השחקנים”.
4 צפייה בגלריה
מונס דאבור
מונס דאבור
מונס דאבור
(רדאד ג'בארה)
דאבור השיב בצמד שערים שסידרו לגדי ברומר נחת בסיום המשחק. המאמן מראש ביקש שלא להעלות בהרכב את דור פרץ ומנור סולומון ולשתפם רק במחצית השנייה בה הנבחרת שלטה במגרש והייתה ראויה ליותר משני שערים. בנבחרת הודו בסיום שמשחק ההגנה שכלל שחקן שלא בכושר משחק דוגמת מאור קנדיל, שהיה חלש מאוד והוחלף בצדק, כמו גם הקפטן ביברס נאתכו שלא שיחק במשחק הקודם ואיבד כדור קריטי בדרך לשער החובה השני, השפיע במישרין על המשחק במחצית הראשונה ורק החילופים במחצית השנייה השפיעו לטובה ואיזנו את ההתמודדות.
מי שקיבל מחמאות על משחקו ואישיותו הוא הבלם שון גולדברג, שזכה ליותר ממילה טובה. “גולדברג פייטר אמיתי ועשה עבודה נהדרת בשני המשחקים ובעיקר אתמול. הרווחנו בלם טוב ובחור לא פחות טוב”, אמרו בנבחרת.
ברומר: ״דאבור חגג עם רמזי בספונטיניות״