3 צפייה בגלריה
ביברס נאתכו וערן זהבי
ביברס נאתכו וערן זהבי
ביברס נאתכו וערן זהבי
(רדאד ג'בארה)
בעקבות חשיפת ONE על הזעם של ערן זהבי לעבר שחקני המגזר בנבחרת ישראל, על כך שהם לא גינו פומבית את הפיגוע הרצחני בבני ברק, השחקנים מתחילים להגיב. הקפטן ביברס נאתכו ביקש לסגור לאלתר את קבוצת הוואטסאפ של הנבחרת עד חידוש האימונים ביוני.
רמזי ספורי אמר: “לא יצא לי לקרוא עדיין את הדברים של זהבי בקבוצת הוואטסאפ כי הייתי באימון, אבל ברור שאני מגנה כל פיגוע כזה שפוגע באזרחים חפים מפשע”. באינסטגרם כתב שחקנה של הפועל באר שבע: “זה הזמן להתאחד. הלב כואב והנשמה מדממת מפיגועי הטרור הרצחניים, שאי אפשר להישאר אדישים אליהם. אני מגנה ומזועזע מהאירועים. מאחל החלמה מהירה לפצועים והשתתפות בצער משפחות הנרצחים. מקווה שהתקופה תעבור ושלא יהיו עוד קורבנות”.
איאד אבו עביד הגיב: “ימים כואבים ולא קלים עם פיגועי הטרור שמחרידים את כולנו בימים האחרונים. אני מזועזע מהפיגועים ומגנה אותם בכל תוקף. מאחל החלמה מהירה לכל הפצועים ומשתתף בצער המשפחות שאיבדו את היקר להם. מי ייתן ונדע שקט, אחידות ואחווה”.
3 צפייה בגלריה
איאד אבו עביד
איאד אבו עביד
איאד אבו עביד
(רדאד ג'בארה)
קייס גאנם הגיב: “לאנושות אין דת או לאום. עדיף להיות אנושי ללא דת מאשר דתי ללא לב. לרצוח אנשים חפים מפשע זה מעשה מנוול ושיא הרוע, זה הכי רחוק מהאיסלאם, לא שהיד ולא גן עדן, רשעים וצמאי דם בגיהנום מקומכם”.
נאתכו גינה בחשבון האינסטגרם שלו גם הוא את הפיגוע הנורא: “שבוע נוראי עם מועקה קשה שאי אפשר להסביר. פגיעה באזרחים חפים מפשע, מתפלל שנחזור לחיים נורמליים. כואב הלב”. ערן זהבי שיתף את הסטורי של נאתכו וכתב: “לכל מי שהיה ספק למה ביברס ראוי להיות קפטן הנבחרת, מקווה שנגמרו לכם הספקות”.
3 צפייה בגלריה
הסטורי של ערן זהבי
הסטורי של ערן זהבי
הסטורי של ערן זהבי
(אינסטגרם)
מנור סולומון הוסיף: “שבוע שחור ובו נרצחו 11 חפים מפשע. לא הגיוני שהגענו למצב שאנחנו מפחדים ללכת ברחוב במדינה שלנו. חייבים לשים לזה סוף כבר. ליבי עם משפחות הנרצחים. כואב הלב”.
דור פרץ כתב: "מציאות מדינת ישראל ב-2022. לא נתפס שטרוריסטים בזויים ממשיכים לזרוע הרס ולשפוך את דם עמנו בתוך ארצנו! ממשיכים לפרק משפחות מהאהובים הכי גדולים שלהן ולקרוע את לבבות עמנו. אני מקווה שאותם מקבלי החלטות שאותם אנו בחרנו יקבלו את ההחלטות שיגרמו לנו להרגיש שוב עם חופשי בארצנו".