3 צפייה בגלריה
ליאו מסי
ליאו מסי
ליאו מסי
(אינסטגרם)
נותנת החסות הרשמית למונדיאל, ענקית הספורט אדידס, חשפה היום (רביעי) את הכדור הרשמי של טורניר הכדורגל הגדול ביותר בעולם שיערך בנובמבר. זו הפעם ה-14 ברציפות שאדידס מייצרת את הכדור הרשמי למונדיאל ובחברה השקיעו מחשבה רבה בפיתוחו ובעיצובו.
הכדור נקרא 'AL RIHLA' ("המסע") ונוצר בהשראת התרבות, הארכיטקטורה, הנוף והדגל של קטאר. הצבעים הנועזים של הכדור מתכתבים עם התרבות הקטארית והנופים הייחודיים. הטכנולוגיה שפותחה במעבדות החברה נוצרה במטרה להרים את קצב מהירות המשחק ולתת לשחקנים יציבות, אחיזה ודיוק, מה שיעלה את הרמה וילהיב את מיליוני אוהדי הכדורגל ברחבי העולם.
באדידס התמקדו בשני אספקטים עיקריים: ליבת הכדור – טכנולוגיות דחיסת האוויר שתשפר את מגע הכדור עם הרגל ומשטח הדשא. מעטפת הכדור – יצירת סינרגיה בין החלק החיצוני לכדור עצמו. הטקסטורה של הכדור תאפשר לכדור לנוע מהר ומדויק יותר. במקביל, לא פסחו על האג'נדה הירוקה שמלווה את החברה כבר שנים והכדור יהיה כדור המונדיאל הראשון שנוצר באמצעות דיו ודבקים על בסיס מים בלבד.
3 צפייה בגלריה
כדור המונדיאל
כדור המונדיאל
כדור המונדיאל
(אינסטגרם)
בחברה הודיעו שאחוז אחד מסך המכירות של הכדור ייתרמו למען קהילות כדורגל עממיות ברחבי העולם בהמשך להשקת 'adidas Football Collective' – קהילה שהושקה בשנת 2020 שבאה ליצור שינוי באמצעות כדורגל ומחברת בין יוזמות עבר, הווה ועתיד שמטרתן להעצים קבוצות וקהילות כדורגל ברחבי העולם. בקמפיין ייקחו חלק אגדות הכדורגל איקר קסיאס וקאקה, אליהם יצטרפו כוכבות כדורגל מהמזרח התיכון. טווח המחירים של הכדור ינוע בין 60 ל-500 ש”ח וייצא למכירה החל מ-13 באפריל בחנויות אדידס.
3 צפייה בגלריה
ליאו מסי וכדור המונדיאל
ליאו מסי וכדור המונדיאל
ליאו מסי וכדור המונדיאל
(אינסטגרם)