2 צפייה בגלריה
שחקניות ברצלונה חוגגות
שחקניות ברצלונה חוגגות
שחקניות ברצלונה חוגגות
(רויטרס)
רק עשרה ימים עברו מאז שברצלונה דרסה 0:4 את ריאל מדריד בקלאסיקו היסטורי בסנטיאגו ברנבאו. מאז קבוצת הילדים של הבלאנקוס החזירה מעט מהכבוד האבוד של המועדון מבירת ספרד עם 0:1 קטן וזכייה על חשבון הקטלונים בגביע טורניר הפרומיסס של ‘לה ליגה’, אך הערב (רביעי) קבוצת הנשים של הבלאוגרנה שוב היממה את ריאל. הנשים של בארסה פירקו 2:5 את היריבה המרה ברבע גמר ליגת האלופות, עם 3:8 לזכותן בסיכום שני המשחקים, ובגדול פשוט טיילו לחצי גמר המפעל.
למרות החגיגות הגדולות מצד ברצלונה, גולת הכותרת הייתה כמות האוהדים שפקדה את קאמפ נואו. 91,553 איש הגיעו לצפות במשחק הענק הזה – מספר שיא של צופים למשחק כדורגל נשים אי פעם.
ועכשיו למהלך המשחק: מפי לאון פתחה עבור הקטלוניות כבר בדקה ה-13, אך כעבור שלוש דקות בלבד המדרידאיות השיגו את ה-1:1 משער של אולגה קרמונה. המחצית השנייה דווקא נפתחה סימן קאמבק של ריאל מדריד, כאשר קלאודיה זורנוסה הפכה ל-1:2 בדקה ה-48 אך אז הגיע בליץ אדיר של המארחת. אייטאנה בונמטאי (52), קלאודיה פינה (55), זוכת כדור הזהב אלכסיה פוטיאס (62) וקרולין הנסן (70) הבקיעו ארבעה שערים תוך 18 דקות והיממו את האורחות הלבנות.
2 צפייה בגלריה
האוהדים בקאמפ נואו
האוהדים בקאמפ נואו
האוהדים בקאמפ נואו
(רויטרס)
בחצי גמר הצמ’פיונס שייערך ב-23 לאפריל תפגוש אלופת אירופה הנוכחית את המנצחת שבמפגש בין ארסנל לוולפסבורג, כאשר המשחק הראשון בין האנגליות לגרמניות נגמר ב-1:1. האם בארסה תשמור על הכתר? את זה נדע רק לאחר הגמר הגדול שייערך ב-22 במאי.