2 צפייה בגלריה
שיר גבזה
שיר גבזה
שיר גבזה
(הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
דרמה בפתיחת סידרת גמר הפלייאוף לנשים, כשהדרבי של עיר היין הסתיים היום (רביעי) ב-22:22 והבטיח משחק שלישי בסדרה בין הפועל למכבי ראשל”צ. בליגת הגברים יערך מחר משחק השלמה בין האלופה מכבי ראשל"צ למוליכת הטבלה, א.ס רמה"ש, כשביום שישי ייצאו לדרך סדרות הפלייאוף.
איזו פתיחה לגמר פלייאוף ליגת הנשים בכדוריד. אחרי גמר גביע המדינה בין מכבי להפועל ראשל"צ, שהוכרע לאחר שתי ההארכות והסתיים בניצחון הצהובות, הערב יצאה לדרך סדרת הגמר בליגה, שבסופה תוכרז האלופה. המשחק הראשון נחתם ב-22:22, מה שמבטיח משחק שלישי ומכריע בין שתי היריבות המושבעות, שהפכו לדומיננטיות בענף בשנים האחרונות.
הפועל הייתה הערב המארחת. היא שלטה בקצב, הוליכה 8:10 במחצית, כשהדרמה הגיעה בדקות הסיום. צמד שערים של שיר גבזה, כולל שער שוויון בחצי הדקה האחרונה של המשחק, כפו 22:22. במשחק הצטיינו השוערות בשתי הקבוצות, רווית שושן בצד של הפועל, וקטרינה בנדוביץ' בצד של מכבי. שיר וקרט הייתה המבקיעה המובילה של המארחת עם שבעה שערים, בעוד בשורות מכבי, שיר גבזה וכריסטינה פלאיהנק הצטיינו עם חמישה שערים כ"א.
2 צפייה בגלריה
מוניקי בנסילון מול דניאלה דרגויביץ  (מערכת ONE)
מוניקי בנסילון מול דניאלה דרגויביץ  (מערכת ONE)
מוניקי בנסילון מול דניאלה דרגויביץ (מערכת ONE)
(הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
כאמור, המשחק השני בסדרת הגמר ינדוד ביום שלישי לבית מכבי, וההכרעה תהיה ביום שישי הבא בנחלת יהודה, אז יתברר אם השתיים יחלקו את התואר ביניהן כמו בעונה שעברה, או שהקבוצה של גלעד מאור תסיים עם דאבל.
בליגת ווינר לגברים יתקיים מחר המשחק האחרון לעונה הסדירה. האלופה מכבי ראשל"צ תפגוש את רמת השרון. המשחק מחר לא ישנה דבר, כך שביום שישי מצפות לנו שתי סדרות בפלייאוף, מ.כ חולון תפגוש את הפועל ראשל"צ, כשהפועל אשדוד תתמודד מול קרית אונו.
65:75 לבני הרצליה שמנצחת את הפועל ב"ש