2 צפייה בגלריה
יחזרו לנצח? אזולאי ורפואה
יחזרו לנצח? אזולאי ורפואה
יחזרו לנצח? אזולאי ורפואה
(נעם מורנו)
האם הפועל ת”א תפתח דף חדש אחרי החזרה מהפגרה? האדומים ניצחו רק פעם אחת בשמונת המשחקים האחרונים שלהם ובשבת (20:00) הם יארחו את בני סכנין בתקווה לצאת לדרך חדשה. יומיים לפני כן, המאמן קובי רפואה דיבר במסיבת עיתונאים שהועברה באתר בשידור ישיר.
"אנחנו רוצים לחיות בשקט ולא לפחד לצאת מהבית", אמר מאמן הפועל ת"א שהתייחס למצב הבטחוני, "אנחנו לא רוצים שהדברים האלה ייקרו ונקווה שזה הסוף. אנחנו חיים את מה שקורה, אבל לא דיברנו על זה עם השחקנים ולא הם איתנו".
לפני היציאה לפגרה, הפועל ת”א הובסה 3:0 על ידי מכבי חיפה ולפני כן היא איבדה יתרון 2:0 מול מכבי נתניה במשחק שהסתיים ב-2:2. הניצחון היחיד של הפועל ת”א ברצף השלילי הזה היה ה-0:1 על הפועל ירושלים לפני כמעט חודש והוא הושג רק בזכות פנדל של שלומי אזולאי.
מסע"ת הפועל ת"א לפני סכנין
ואם לא די בכך, הפועל ת"א עדיין לא ניצחה יריבה מהטופ 6 העונה, אז איך משנים את זה? "אנחנו שואפים לנצח בכל משחק ובבית אנחנו צריכים לשחק כדורגל אטרקטיבי", אמר רפואה, "זה יותר ממשחק פלייאוף, אם ננצח זה יפתח את המקום הרביעי והשחקנים יודעים את זה. שום תוצאה חוץ מניצחון לא באה בחשבון". המאמן הוסיף: "בפגרה סרנבסקי התאמן והותיר רושם חיובי, אנחנו מסייעים לו בכל מה שצריך. שי אליאס? הוא עדיין בספק, נדע היום או מחר אם יוכל לשחק".
שלומי אזולאי החלוץ התייחס למאזן מול קבוצות הטופ 6: "זה נתון לא נעים. ראיתם מה קרה נגד נתניה, מול סכנין זה היה אחד המשחקים הכי טובים שלנו העונה ובכל זאת הפסדנו. אנחנו משחקים בבית, נגיע עם אנרגיות חדשות ונעשה הכל כדי לנצח".
יכול להיות שגם המקום הרביעי לא יספיק כדי לשחק באירופה, אבל אזולאי הבהיר: "ספורטאים רוצים לנצח. המקום הרביעי זה בהחלט משהו שאנחנו רוצים להשיג, גם אם אנחנו לא יודעים מה יהיה עם אירופה בעונה הבאה".
2 צפייה בגלריה
דף חדש? אזולאי
דף חדש? אזולאי
דף חדש? אזולאי
(נעם מורנו)
אזולאי דיבר גם על פרדי פלומין: "יש יכולות מדהימות ואפשר לראות את זה כל יום באימון. אין סיבה שהראש שלו לא יהיה בכדורגל. אני מאמין שהוא יראה מה שהוא יודע".