2 צפייה בגלריה
פיקה במדי נבחרת ספרד
פיקה במדי נבחרת ספרד
פיקה במדי נבחרת ספרד
(רויטרס)
האם אנחנו בדרך לקאמבק בנבחרת ספרד? על פי דיווחים באירופה, ג’רארד פיקה, שפרש מכדורגל בין לאומי ב-2018, שוקל לחזור למדי הלה רוחה לקראת הטורניר בקטאר בסוף השנה. הנבחרת הספרדית נחלה כישלון עצום במונדיאל הקודם, כשהפסידה בפנדלים לרוסיה המארחת כבר בשמינית הגמר, במה שהיה משחקו האחרון של הבלם במדים הלאומיים.
כזכור, פיקה עורר סערה בקרב אוהדי הנבחרת הספרדית כשהתבטא בעבר על כך שהוא בעד שקטלוניה תקבל עצמאות. בעקבות הדברים שאמר בלם ברצלונה, היו רבים שקראו לו לפשוט את המדים הלאומיים, ואף התארגנה מחאת אוהדים באימון הנבחרת כנגד השחקן.
לואיס אנרקיה, מאמן הנבחרת, כבר התקשר לפיקה בעבר כדי לנסות לשכנע אותו לחזור למדי הלה רוחה, אך הבלם סירב. כעת, מדווח שהשחקן שוקל ברצינות את החזרה לנבחרת, אך עדיין לא יצר קשר עם המאמן בנוגע לכך. ב”אל מונדו” מדווח כי: “למרות הרעש שייווצר, אנריקה לא יהסס לקרוא לו במידה שיבחר לשוב למדים האדומים”.
2 צפייה בגלריה
ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה
(רויטרס)
לפיקה 103 הופעות בנבחרת, כשרק עשרה שחקנים לבשו את המדים הלאומיים יותר פעמים ממנו. הוא זכה עם ספרד במונדיאל ב-2010 בדרום אפריקה וכן ביורו ב-2012 בפולין, והודיע על פרישה באוגוסט 2018 במסיבת עיתונאים של ברצלונה.