1 צפייה בגלריה
ההדמיה של אצטדיון ספוטיפיי קאמפ נואו
ההדמיה של אצטדיון ספוטיפיי קאמפ נואו
ההדמיה של אצטדיון ספוטיפיי קאמפ נואו
(האתר הרשמי של ברצלונה)
ביום ראשון הקרוב, חברי הדירקטוריון של ברצלונה יצביעו רשמית על הסכם החסות בין המועדון לשירות המולטימדיה של ספוטיפיי, והסכומים נחשפים. ב’ספורט’ הקטלוני פרסמו את נתוני החוזה, במסגרתו כזכור שמו של הקאמפ נואו ישונה ויתנוסס לוגו החברה השבדית.
למרות הסכמי הסודיות עליהם דובר בין ז’ואן לאפורטה לספוטיפיי, באתר הקטלוני חשפו כאמור את הנתונים של ההסכם בין הצדדים, כזה שיכול להוציא את בארסה מעתיד כלכלי בעייתי לכזה שבו היא תוכל להתחרות שוב על רכישת השחקנים הגדולים.

חסות על החולצות

ההסכם הזה יהיה לארבע שנים החל מהעונה הבאה, עבור קבוצות הגברים והנשים. הסכום הקבוע הוא 57.5 מיליון אירו, פלוס 2.5 מיליון אירו משתנים. 60 מיליון אירו אלו, מייצגים את 240 מיליון האירו עליהם פורסם לארבע השנים הבאות. הנתח השני הוא לשלוש שנים, כאשר בארסה תקבל חמישה מיליון אירו לעונה עבור הלוגו שיתנוסס על בגדי האימון לקבוצת הגברים והנשים. בסך הכול 15 מיליון אירו לשלוש שנים.

חסות קאמפ נואו

כאמור, גם החסות על שם האצטדיון תתחלק לשניים. הראשון יהיה במשך ארבע השנים הקרובות שבהן יימשכו עבודות השיפוץ, והמועדון יקבל 5 מיליון אירו עבור הכנסת השם Spotify לאצטדיון, 20 מיליון אירו בסך הכול לכל התקופה.
החל מהשנה החמישית, הנתון יהפוך ל-20 מיליון אירו בשנה לשמונה העונות הבאות. במילים אחרות, לברצלונה מובטח עוד 180 מיליון אירו. בסך הכול, כך מדברים בקטלוניה, ההכנסה של בארסה מההסכם תגיע לסכום עתק של 435 מיליון אירו ב-12 שנים.