2 צפייה בגלריה
יאניס אנטטוקומפו
יאניס אנטטוקומפו
יאניס אנטטוקומפו
(רויטרס)
יאניס אנטטוקומפו לא מפסיק לשבור שיאים. הכוכב של מילווקי קלע לפנות בוקר (בין חמישי לשישי) 44 נקודות, להן הוסיף 14 ריבאונדים ושישה אסיסטים, וקלע שלשה קריטית ששלחה את המשחק מול ברוקלין להארכה בסופה הבאקס ניצחו 119:120 דרמטי במיוחד.
אבל זה לא הכל, הכוכב הגדול רשם ציון דרך מרשים במיוחד שעקף את קארים עבדול ג’אבר האגדי בדרך להפועל לקלע הגדול בכל הזמנים של מילווקי. המשחק הלילה מצטרף לשורה של הופעות ענק מצד היווני בחודש האחרון, בו העמיד ממוצעים של 33.3 נקודות, 12.8 ריבאונדים, ו-4.8 אסיסטים. בשני השחקים האחרונים הוא העמיד ממוצעים של 44 נקודות, 14 ריבאונדים ו-5 אסיסטים למשחק, מה שמקרב אותו לתואר ה-MVP של העונה הסדירה.
יאניס דיבר לאחר המשחק ואמר: “לא ידעתי על זה (השיא שבר), אבל זה טוב. זה טוב כי אני משנה את הנרטיב לגבי. אני לא רוצה להיות הבחור שרק רץ ומטביע, אני יכול לקלוע גם שלשות. אבל בסופו של היום זה לא משנה. אם העונה לא תסתיים בהצלחה קבוצתית, ואם היא לא נמשכת עד יוני המאוחר - אז אף אחד לא יזכור את זה”.
2 צפייה בגלריה
יאניס אנטטוקומפו
יאניס אנטטוקומפו
יאניס אנטטוקומפו
(רויטרס)
אנטטקומפו הוסיף: “אני רוצה שנישאר צנועים, אני רוצה להישאר צנוע בעצמי. כך אשאר רעב ואוכל להשיג יותר ואעזור לקבוצה שלי, כך אוכל לקדם את הקריירה שלי. אני רוצה לגרום לחברים שלי להיות טובים, לנצח משחקים, ואז דברים טובים יקרו, כמו הלילה”.
בתום מותחן ענק: הפועל י"ם ניצחה את חולון