2 צפייה בגלריה
צ'אבי וז'ואן לאפורטה
צ'אבי וז'ואן לאפורטה
צ'אבי וז'ואן לאפורטה
(האתר הרשמי של ברצלונה)
ברצלונה חווה את התקופה הטובה ביותר שלה מזה לא מעט זמן, כאשר רצף הניצחונות הנהדר הגיע לשיאו לפני הפגרה עם 0:4 מהדהד מול ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו. לקראת סביליה השנייה בטבלה מחר (ראשון, 22:00), נדמה כי לנשיא ז’ואן לאפורטה נפתח התאבון והוא לא חושש להצהיר: “נזכה באליפות”. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, ישודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
בראיון בספרד דיבר לאפורטה על שלל נושאים, ופתח בנושא המאבק בליגה: “אנחנו הולכים לזכות באליפות”. יש לזכור כי בארסה, השלישית בטבלה, נמצאת במרחק של 12 נקודות מריאל מדריד הראשונה, אך גם עם משחק חסר. הנשיא הרחיב: “הקבוצה עובדת בצורה נהדרת ויש לנו מאמן עם רעיונות ברורים שגורם לנו להציג את הכדורגל שלנו. זה לא יהיה קל, האתגר גדול ואנחנו מכבדים את היריבות, אבל הולכים על האליפות”.
עוד אמר לאפורטה: “צ’אבי הוא ההחלטה הטובה ביותר שלי מאז הפכתי לנשיא. הייתי צריך לעשות את זה קודם, אבל זה היה מורכב. ארלינג הולאנד? זה יעשה לבארסה שירות רע כי זה יפגע בנו כלכלית. לא נעשה מהלכים שיפגעו בנושא מגבלות השכר שלנו. נמקסם את הקבוצה בדרך שלנו”.
2 צפייה בגלריה
ארלינג בראוט הולאנד מאוכזב
ארלינג בראוט הולאנד מאוכזב
ארלינג בראוט הולאנד מאוכזב
(רויטרס)
על המשך דרכו של אוסמן דמבלה אמר הנשיא: “הוא יודע שאנחנו אוהבים אותו ומערכת היחסים טובה. אנחנו גאים בו והוא מוערך. הוא מסיים חוזה ונוח לו כאן וגם הגעתו של אוביאנג שימחה אותו, אבל אני אומר שוב שיש מגבלות שכר ונפעל בהתאם”. לאפורטה נשאל גם על מסי: “הדלת שלנו תמיד פתוחה בפניו”.
הנשיא סיפר על הסכם החסות עם ספוטיפיי: “זה ההסכם הטוב ביותר שברצלונה חתמה עליו בתולדותיה, אני גאה מאוד בזה. זה מותג אוניברסלי שחולק את הערכים שלנו. הסופר ליג? אנחנו מקדמים את הנושא יחד עם פלורנטינו פרס, אני מדבר איתו לפעמים. זו הדרך שלנו להציג את הכדורגל האירופי ולהתאים אותו למסגרת הנוכחית”.