2 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
דני אבדיה
(רויטרס)
דווקא לאחר שאיבדו כל סיכוי להגיע לפלייאוף, וושינגטון ודני אבדיה הציגו משחק נהדר ופירקו הלילה (בין שישי לשבת) את דאלאס עם ניצחון 103:135 מרשים, למרות 36 נקודות של לוקה דונצ’יץ’. הישראלי שוב קלע בספרות כפולות וסיים את הלילה עם 14 נקודות, 4 ריבאונדים ו-3 אסיסטים.
מאמנו של דני אבדיה, ווס אנסלד ג’וניור, פרגן לישראלי בסיום והחמיא לו על המשחק מחוץ לקשת, דבר שהוא התקשה איתו מאוד בתחילת תקופתו ב-NBA, כשנשאל האם זה משקף את רמת הקליעה שלו מהשלוש: “אני מקווה שכן. זה לא מקרי. הוא עובד קשה לפני ואחרי אימונים. זה לא רק קליעות מהמקום אלא גם תוך כדי תנועה כשהוא שומר על מכניקת הקליעה שלו. אני חושב שהוא זורק עם רמת ביטחון גבוהה וזה חשוב בשבילו”.
וזה לא בכדי, ב-11 משחקיו האחרונים אבדיה מגיע לממוצעים של 13 נק', 6.1 ריב' ו-3.3 אס' עם 37% מהשלוש. בנוסף, זהו משחק חמישי מתוך ששת המשחקים האחרונים בהם הוא קלע בספרות כפולות.
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
דני אבדיה
(רויטרס)
בנוסף לוושינגטון ודני אבדיה התקיימו עוד מספר משחקים הלילה ב-NBA שהמסקרן ביותר שבהם הגיע מכיוונה של לוס אנג’לס קליפרס, שפירקה ללא רחמים 119:153 את מילווקי. מי שגנב את ההצגה היה רוברט קובינגטון שקלע שיא קריירה של 43 נקודות אליהם הוסיף שיא מועדון ושיא ליגה עונתי של 11 שלשות מתוך 18 שזרק.
קובינגטון סיפר בתום ההצגה: “הסל רק המשיך להיות גדול יותר ויותר, וקצב הקליעות שלי פשוט נשאר אותו דבר. חברי לקבוצה ניסו להביא אותי ל-50 נקודות, אבל החבר’ה בקבוצה השנייה היו כמו ‘נו, אנחנו לא יכולים לתת לך את זה’”.
פסל של האנדרטייקר נחשף לפני הרסלמניה