2 צפייה בגלריה
קארים בנזמה. ישחק?
קארים בנזמה. ישחק?
קארים בנזמה. ישחק?
(רויטרס)
“נזכה באליפות”, הצהיר בביטחון נשיא ברצלונה ז’ואן לאפורטה בראיון, והערב (שבת, 19:30), מוליכת הטבלה שרוצה להתאושש מהמפלה בקלאסיקו, ריאל מדריד, תנסה להוכיח שהשאירה זאת מאחור ולעשות צעד נוסף לעבר זכייה באליפות. הבלאנקוס יתארחו בבלאיידוס אצל סלטה ויגו מהמקום ה-11. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, ישודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
הרכב ריאל מדריד: טיבו קורטואה, לוקאס ואסקס, דויד אלאבה, אדר מיליטאו, פרלאן מנדי, קאסמירו, לוקה מודריץ’, טוני קרוס, מרקו אסנסיו, ויניסיוס ג’וניור וקארים בנזמה.
הקרב בבלאיידוס יפגיש גם בין שני הכוכבים בכל צד: יאגו אספאס וקארים בנזמה. חלוץ סלטה ויגו מעורב ב-39.3 אחוזים משעריה של הקבוצה העונה בליגה, בעוד שהצרפתי של ריאל אחראי על 37.2 אחוזים בקבוצתו. השניים בעונה נהדרת, אבל רק אחד מוביל את הקבוצה שלו, אולי, לתואר האליפות. בנזמה היה חסר לריאל בקלאסיקו והוא יחזור להרכב, אחרי שרשם העונה מספרים אדירים של 32 שערים ו-13 בישולים ב-34 הופעות בכל המסגרות.
“ריאל רואה במשחק הזה גמר”, נכתב ב’מונדו דפורטיבו’. “אחרי מה שקרה בקלאסיקו, היא חייבת שלוש נקודות שירגיעו אותה ויבטיחו 12 נקודות הפרש מברצלונה גם אם היא תנצח את המשחק החסר שלה. לפני שתפגוש את צ’לסי, ריאל חייבת לחזור לעצמה ולהחזיר את הביטחון”. איסקו ולוקה יוביץ’ הפצועים ייעדרו.
המאמן קרלו אנצ’לוטי שנדבק בקורונה יחמיץ כמובן את ההתמודדות, אלא אם יציג בדיקה שלילית בשעות שנותרו. בינתיים, בנו דוידה שמשמש כעוזרו, יחליפו על הקווים, אך לא יוכל להעביר הוראות מאחר שאינו מחזיק בתעודה הנדרשת של פיפ”א.
2 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
(רויטרס)
בנושא אחר, טוענים בספרד כי לריאל מדריד יש בקופה 300 מיליון אירו שמיועדים לטובת רכש בקיץ הקרוב, כולל כמובן הבונוס הצפוי לקיליאן אמבפה. בנוגע לארלינג הולאנד, במועדון מבינים כי עסקה שכזו תעלה למועדון 150 מיליון אירו, שכוללים דמי העברה ועמלות, לא כולל כמובן שכרו האישי.