2 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
(רויטרס)
בברצלונה רוצים להתחזק בכוכב בקיץ הקרוב ובטוחים שאחד כזה יגיע. ב’ספורט’ מתחזקים הדיווחים על כך שזה יהיה רוברט לבנדובסקי מבאיירן מינכן, כשלפי הדיווח בקטלוניה הפולני נתן את הסכמתו למעבר לקאמפ נואו באמצעות מקורביו ואישר שיש בכוונתו לעזוב את גרמניה, שם הוא מרגיש שהפרק שלו נגמר, ולהגיע לספרד.
השיחות עם לבנדובסקי החלו כבר בינואר, זאת לאחר שהוא קיבל הצעה להארכת חוזה לעונה אחת בלבד מבאיירן מינכן, כשההסכם הקיים שלו פג ב-2023. המטרה של הפולני היא לשחק בלה ליגה והפרויקט של בארסה מושך אותו, כשבבארסה מתחילים להיות רציניים לגביו ומבינים שהגעת ארלינג הולאנד פחות ריאלית נוכח ההצעות המפתות מריאל מדריד ומנצ’סטר סיטי.
המפתח למשא ומתן הוא חוזה ארוך טווח אותו לבנדובסקי דורש. השחקן רוצה חוזה ליותר משנתיים, כלומר לשלוש או ארבע שנים, כדי להסכים למעבר ולעזוב את באיירן במחיר הנמוך ביותר. הגרמנים כרגע לא יקבלו פחות מ-65 מיליון אירו עבורו, אבל אם הוא יפעיל לחץ מכיוונו המחיר עשוי להיות זול יותר.
2 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
(רויטרס)
באיירן גם מעוניינת בסרג’יניו דסט, מה שעשוי להוזיל את העסקה. צ’אבי עצמו מעריך מאוד את לבנדוסבקי ומעוניין בשחקן שהוא יודע בוודאות שיכבוש למעלה מ-20 שערים בעונה. הולאנד היה המטרה העיקרית, גם מוחמד סלאח סומן, אבל המצרי לא צפוי לעזוב בקיץ את אנפילד, כך שלבנדובסקי מתקרב בצעדי ענק לקאמפ נואו.