2 צפייה בגלריה
ז'ואאו פליקס חוגג
ז'ואאו פליקס חוגג
ז'ואאו פליקס חוגג
(La Liga)
הליגה הספרדית חזרה מהפגרה והמחזור ה-30 נפתח עם קרב תחתית מסקרן במיוחד בין חטאפה למיורקה, כששתיהן הגיעו בכושר מזעזע. הקבוצה ממדריד יצאה כשידה על העליונה עם 0:1 קטן שהרחיק אותה מהתחתית בסיום. בנוסף ויאריאל הופתעה וספגה 0:2 מלבאנטה ואתלטיקו מדריד גברה 1:4 על אלאבס. המשחקים, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.

אתלטיקו מדריד – אלאבס 1:4

המשחק נפתח בסערה, כשכבר בדקה ה-11 ז’ואאו פליקס העלה את הקולצ’נרוס ליתרון מוקדם. האורחת לא ויתרה, החניכים של דייגו סימאונה התקשו לסגור את הסיפור ובדקה ה-63 גונזאלו אסקאלנטה קבע 1:1, אך המילה האחרונה הייתה של לואיס סוארס. מתאוס קוניה הוכשל ברחבה והחלוץ האורוגוואי תרגם את הפנדל ל-1:2 של קבוצתו בדקה ה-75.
קוניה היה קרוב לכבוש את השלישי בדקה ה-83, אך החמיץ ברשלנות מקרוב, למזלו פליקס השתלט על הכדור החוזר והשלים צמד. בדקה ה-90 גם סוארס השלים צמד, כשנהנה מבישול של קונייה ודייק בקלילות כשהיה לבד מול השוער בדרך ל-1:4.
אתלטיקו מדריד רשמה את ניצחון הליגה השישי ברציפות שלה והעלתה את מאזנה ל-57 נקודות, כך שהיא תגיע במומנטום חיובי למשחק רבע גמר ליגת האלופות מול מנצ’סטר סיטי ביום שלישי. אלאבס נותרה מתחת לקו האדום, כשלזכותה רק 22 נקודות.

לבאנטה – ויאריאל 0:2

האורחת, שתפגוש ביום רביעי את באיירן מינכן ברבע גמר ליגת האלופות, רצתה להגיע למפגש מול הבווארים במצב רוח מרומם, אך ספגה הפסד מפתיע מאוד לאחרונה בטבלה. הצוללת הצהובה החזיקה יותר בכדור ואף הגיע להזדמנויות קורצות (חואן פויט פגע במשקוף), אך המארחת נהנתה מצמד של חוסה לואיס מוראלס בדרך לניצחון המפתיע.
בעקבות התוצאה לבאנטה העלתה את מאזנה ל-22 נקודות, אך עדיין נותרה מתחת לקו האדום, והיא תצטרך להראות את אותה היכולת במשחקים הבאים על מנת לשרוד בליגה. ויאריאל יצאה מאוכזבת ונותרה עם 45 נקודות, והיא המשיכה להתרחק מהמקום הרביעי אחרי שבמחזור הקודם נכנעה 1:0 לקאדיס.

חטאפה – מיורקה 0:1

מיורקה סופרת כבר שבעה הפסדי ליגה רצופים ופספסה הזדמנות פז לעלות מעל הקו האדום, כשמנגד הכחולים קטעו רצף של שישה משחקי ליגה ללא ניצחון והתרחקו מעט מהאזור המסוכן. המחצית הראשונה התאפיינה בלא מעט כרטיסים צהובים, כולל ארבעה שנשלפו על ידי השופט מתיאו לאוז תוך שניות ספורות.
במחצית השנייה התחיל האקשן, כאשר פרנקו רוסו ראה כרטיס צהוב שני ואדום והותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים אחרי נגיעת יד ברחבה. אנס אונאל ניגש לבעוט מ-11 מטרים אחרי התערבות ה-VAR, אבל נעצר על ידי השוער סרחיו ריקו מהנקודה הלבנה. למרות זאת, הלחץ של חטאפה השתלט ומסירה גאונית של גונסאלו וייאר לבורחה מיוראל הובילה לסיומת טובה של האחרון לרשת הגבוהה בדקה ה-82, והכריעה את ההתמודדות.
2 צפייה בגלריה
בורחה מיוראל חוגג
בורחה מיוראל חוגג
בורחה מיוראל חוגג
(La Liga)