1 צפייה בגלריה
שחקני לאציו חוגגים
שחקני לאציו חוגגים
שחקני לאציו חוגגים
(רויטרס)
לאציו חזק במאבק על אירופה, כאשר הערב (שבת) ניצחה 1:2 את ססואולו ועלתה זמנית למקום החמישי, נקודה מעל רומא ואטאלנטה להן משחק חסר. כמו כן, קרב התחתית בין ספציה לוונציה הבטיח לא מעט, וממש לקראת הסיום גם קיים, כאשר המארחת השיגה ניצחון 0:1 דרמטי בתוספת הזמן ונמלטה מהתחתית הבוערת. דור פרץ וסוף פודגוראנו לא היו בסגל.

לאציו – ססואולו 1:2

אחרי שהתפרקו 3:0 מול רומא לפני הפגרה, הנשרים הראו שעדיין יש להם רוח במפרשים והשיגו ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים, כשלאורחת כבר אין על מה להילחם העונה. מנואל לצארי כבש ראשון בדקה ה-17 אחרי בעיטה נפלאה מקצה הרחבה לפינה השמאלית. בדקה ה-51, סרגיי מילנקוביץ’ סאביץ’ הכפיל אחרי מצב נייח, בסיומו בעט היטב מקרוב פנימה. חאמד טראורה רק צימק את התוצאה עמוק בתוך תוספת הזמן בסיומת מבריקה.

ספציה – ונציה 0:1

ונציה מסובכת קשות ונמצאת מתחת לקו האדום עם 22 נקודות בלבד במאזנה. בצד השני, ספציה העלתה את מאזנה ל-32 נקודות והתרחקה מהקו האדום בזכות ניצחון שני בשלושת המחזורים האחרונים.
ספציה הייתה עדיפה בכל הקשור להחזקת הכדור והמצבים הטובים ביותר במשחק היו שלה, כאשר ונציה הייתה זו שאיימה יותר לכיוון השער. כשהיה נראה שאנחנו בדרך לחלוקת נקודות, עמנואל ג’אסי ניצל בלבול ברחבה כדי להבקיע ולהכריע.

סלרניטנה – טורינו 1:0

הקבוצה ממרכז הטבלה עשתה את שלה מול האחרונה בטבלה, שנראית בדרך הבטוחה לסרייה ב’. אנדראה בלוטי כבש את השער היחיד במשחק עם פנדל מדויק בדקה ה-18. בדקה ה-54, ווילפרד סינגו כבר חשב שהכפיל את היתרון, אך השער שלו נפסל לאחר בדיקה חוזרת במערכת ה-VAR. פדריקו פאזיו הוותיק עוד הספיק להיות מורחק בדקה ה-85 עם צהוב שני לחובתו ולמעשה חיסל את סיכויי סלרניטנה לקחת נקודה ביתית.