3 צפייה בגלריה
תומאס טוכל
תומאס טוכל
תומאס טוכל
(רויטרס)
מרוץ האליפות באנגליה ממשיך להיות מותח, כאשר מנצ’סטר סיטי וליברפול השיגו הערב (שבת) ניצחונות 0:2 על ברנלי ו-ווטפורד בהתאמה ושמרו על סטטוס הקוו בצמרת, כשהאלופה עם יתרון של נקודה על המייטי רדס. בנוסף, צ’לסי התבזתה בסטמפורד ברידג’ ונכנעה 4:1 לברנטפורד וכריסטיאן אריקסן.
הקשר הדני הבקיע שלושה שערים ובישל עוד אחד בארבעת משחקיו האחרונים, ונראה שההתמוטטות שחווה ביורו לגמרי מאחוריו. ברנטפורד הצנועה ניצחה את צ’לסי בלונדון לראשונה מאז 1939 (במפגש התשיעי), כאשר עבור הבלוז מדובר בפעם השנייה בלבד שבה הם מפסידים משחק ביתי בליגה בהפרש של שלושה שערים, כשהראשונה הייתה ב-1997.
3 צפייה בגלריה
אריקסן רגע אחרי שכבש
אריקסן רגע אחרי שכבש
אריקסן רגע אחרי שכבש
(רויטרס)
תומאס טוכל אמר לאחר ההפסד: “לא הופתענו מהפתיחה, כי הגענו אחרי פגרה ותיארתי לעצמי שייקח לנו זמן להסתגל. הם הגנו עם 10 שחקנים מאחורי הכדור, אבל בסופו של דבר ויתרנו על המשחק הזה יותר מדי בקלות. ריאל מדריד? זה לא קשור אליהם, זה קשור אלינו, יש לנו יום אחד לנוח ואז נתחיל להתכונן”.
במאבק האליפות, ליברפול השיגה ניצחון עשירי ברציפות בפעם החמישית בהיסטוריה שלה בליגה, כשגם מנצ’סטר סיטי עשתה זאת בחמישה מקרים שונים. דיוגו ז’וטה, שעלה ל-20 שערים העונה כשכבש בנגיחה, אמר: “פעם ראשונה שאני מגיע ל-20 גולים בעונה, אמרתי לג’ו גומז לפני המשחק שהיום הוא יבשל. אני יודע כמה יהיה קשה מול בנפיקה ליסבון, אבל ננסה לנצח”.
פפ גווארדיולה אמר אחרי הניצחון: “באנו לנצח וזה מה שעשינו. אי אפשר לדעת מה יקרה אחרי פגרת נבחרות, המגרש היה שונה כי הדשא היה גבוה, אבל התרגלנו. השער המוקדם אחרי חמש דקות היה חשוב, היה מסובך כי לא הצלחנו לכבוש את השלישי. טוב להיות במצב שבו אנחנו נלחמים על התואר, נלחמנו על זה מתחילת העונה. קודם נחשוב על אתלטיקו מדריד בצ’מפיונס ואז על ליברפול”.
3 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
(רויטרס)