4 צפייה בגלריה
שלומי אזולאי חוגג
שלומי אזולאי חוגג
שלומי אזולאי חוגג
(איציק בלניצקי)
המאבק על המקום הרביעי בליגת העל לוהט במיוחד. גם הליגה הישראלית שבה הערב (שבת) לפעילות לאחר פגרת הנבחרות, ומי שניצלה היטב את המנוחה הייתה זו הפועל תל אביב, שהצליחה לנצח 1:2 בבלומפילד את בני סכנין, בזכות שער ניצחון דרמטי של שלומי אזולאי הקשר בדקה ה-90+5.
בסיום המשחק, קובי רפואה התייחס לניצחון: “קודם כל אני חושב שהיינו יותר טובים בכל שלבי המשחק. במחצית הראשונה יכולנו להבקיע גול או שניים אבל מחלקים מתנות כמו כל משחק. הניצחון הזה מוצדק. זה הכדורגל, חיכינו הרבה זמן לשלומי, הוא שחקן מצוין לכל הדעות. לפעמים יש פציעות ותקופות לא טובות, אבל זה מגיע לו ואני מאמין בו. שיחקנו בסוף 4-4-2 שזה מערך מאוד התקפי ואני שמח שזה בסוף השתלם לנו.
“אני יכול להגיד שאנחנו עובדים המון על מצבים נייחים, מנסים לעשות הכל אבל זה פשוט לא בא לידי ביטוי לצערי. אנחנו מחכים לגולים מהקרנות כי יש נוגחים טובים אבל אנחנו מרוצים. שחקני הנוער שעלו איתנו מאוד כישרוניים. אני לא חושב שיש קבוצה שנותנת לצעירים לשחק בגילאים כאלה. סתיו למקין שחקן טוב ואמרתי לו שהוא ישחק עד הסוף, מגיע לו, לוקח אחריות על שכר הלימוד”
על סאגת השוערים רפואה הוסיף: “גם יגאל בקר הוא שוער מצוין, אבל זה מה שהחלטתי, אני שלם עם ההחלטות שלי בדרך כלל. הוא לקח את זה קשה, אני מאוד אוהב אותו. כל ההחלטות הן מקצועיות ואנחנו מסתכלים קדימה”
4 צפייה בגלריה
שלומי אזולאי חוגג
שלומי אזולאי חוגג
שלומי אזולאי חוגג
(איציק בלניצקי)
גם מאמן הקבוצה המפסידה, חיים סילבס הגיב בסיום: “לקבל שער בדקה הזאת זה כואב, אבל סה”כ היה משחק פותח. הפועל היו טובים יותר במרבית המשחק, אומנם זה היה אכזרי אבל נראה לי שהם ניצחו בצדק. היה לנו משחק לא טוב מההתחלה ועד הסוף ,אך אם היינו יותר מרוכזים היינו מכפילים את היתרון. הכל היה פתוח ואם היינו מחליטים טוב יותר היינו מסיימים עם זה. הרגשנו שיכלנו לנצח, כולם חיפשו את השער. היה משחק קצבי וטוב אבל לצערי היינו ביום פחות טוב שלנו והפסדנו בצדק.
“זה כדורגל. אנחנו באים לשחק נגד קבוצה טובה שהגיעה לפלייאוף העליון מול הקהל שלה. לא הגיע לנו לנצח, זה המאבק וזאת הדרך. שמח שכל השישייה הראשונה מעורבת במאבקים. באנו וניסינו לנצח, הובלנו, הפועל חזרו למשחק עם האנרגיות והקהל וניצחו בצדק”.
4 צפייה בגלריה
חיים סילבס
חיים סילבס
חיים סילבס
(ראובן שוורץ)
מאמן סכנין אף התייחס לגבי חוזהו: “לא מתעסקים בזה עכשיו, כמה דקות אחרי המשחק, שזה מרגיש כמו סכין בלב בדקה ה-95. כל הראיון דיברנו על מה שהיה, נדבר על מה שיהיה בהמשך בתום העונה”.
כובש שער הניצחון, שלומי אזולאי, היה מאושר בסיום: “שמח שעזרתי לקבוצה עם גול ובישול. עשינו משחק טוב עם הרבה מצבים, קיבלנו גול בסוף המחצית הראשונה ורדפנו אחריהם, כבשנו בסוף והגיע לנו. לאור המצב שלי עם הפציעות וחוסר הדקות, רוב העונה הדברים לא התחברו לי. אני מרגיש טוב לאחרונה גם באימונים.
“לגבי דקות? תשאלו את המאמן. אני חושב שעשינו משחק טוב, הגענו למצבים, אומנם לא ניצלנו אותם, אבל אני שמח שנכנסתי בזמן ועזרתי לקבוצה. אנחנו אתמול עבדנו הרבה על נייחים, לפעמים זה מצליח ולפעמים זה לא, נקווה שבפעם הבאה נצליח”.
4 צפייה בגלריה
גיא מלמד
גיא מלמד
גיא מלמד
(עמרי שטיין)
כובש השער של סכנין, גיא מלמד, הביע את אכזבתו מההפסד: “הרבה יותר חמוץ ממתוק. תמיד כואב להפסיד בשנייה האחרונה, זה הפסד ראשון עם חיים סילבס. נפיק את הלקחים ונתכונן למשחק הבא שהוא סופר חשוב. אנחנו לא יודעים לגמור משחקים, אנחנו עובדים על זה, חבל מאוד שלא ידענו לעשות זאת הערב, זה בא בעוכרינו ונתכונן להמשך”.