3 צפייה בגלריה
איאון ניקולסקו
איאון ניקולסקו
איאון ניקולסקו
(חגי מיכאלי)
במכבי פ"ת מרגישים מאוכזבים אחרי ה-0:0 עם הפועל חיפה אמש (שבת) באצטדיון שלמה ביטוח. דווקא לאחר אובדן הנקודות של הפועל ירושלים והפועל נוף הגליל, המלאבסים רצו לפתוח פער מהקו האדום, אך לא הצליחו לנצל את המצבים אליהם הגיעו ונותרו במצב מסובך בתחתית.
במועדון התנחמו בעובדה שהקבוצה שמרה על שער נקי לראשונה מאז המשחק מול נוף הגליל בסיבוב הראשון, אך נותרו עם ההבנה שלא ניתן להישאר בליגה עם שתי תוצאות תיקו רצופות וללא ניצחון במשחק כה חשוב.
במועדון ציינו: "היינו חייבים לנצח את המשחק הזה. איאון ניקולסקו הגיע לשני מצבים בטוחים, שאם אחד מהם נכנס אנחנו במקום אחר. אבל מצד שני, הכול עוד פתוח ואנחנו רואים שכל קבוצה בפלייאוף התחתון נלחמת ולא מוותרת על אף משחק".
לצד ההתמודדות, אירוע משמעותי נוסף היה הכמעט תגרה שהתרחשה בין חלק מהאוהדים שישבו ביציע הכסף לבין אלו אשר ישבו ביציע האוהדים, ומחו כנגד היו"ר אבי לוזון. מי שניסה לפשר בין הצדדים היה המנהל המקצועי עומר גולן, ששוחח בסיום עם האוהדים וניסה להבין איך המצב החריף כ"כ, והאם ניתן להפגיש בין הצדדים ולפתור את הסוגיה.
3 צפייה בגלריה
המהומה ביציע מכבי פתח תקווה
המהומה ביציע מכבי פתח תקווה
המהומה ביציע מכבי פתח תקווה
(חגי מיכאלי)
הבשורה הרעה הגיעה מכיוונו של הקשר עמית מאיר, שנפצע במהלך המשחק ולפי האבחנה הראשונית, סובל מפגיעה ברצועה הצידית. מאיר צפוי לערוך צילום MRI ביממה הקרובה ובמועדון מקווים שהוא לא ייעדר לתקופה ארוכה. מנגד, דור ג'אן החל לערוך אימונים מלאים ללא מגע והציפייה היא שהוא יוכל להשתלב במשחק הבית הבא של הקבוצה, בעוד שלושה שבועות מול נוף הגליל, ולצבור דקות ראשונות העונה.
המאמן ניר קלינגר, ערך במהלך השבוע שיחה עם שחקניו והתייחס לשחקנים אשר מקבלים פחות דקות משחק בתקופה האחרונה: "מי שיעשה פרצופים ילך הביתה. אני לא רוצה שתהיה פה אווירה רעה" .
3 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר
(חגי מיכאלי)
בסיום המשחק עידו שחר סיכם: "זה משחק שהיינו צריכים לנצח. מה שלא עבד זה החלק האחרון, הרגל המסיימת. יותר מדי החמצות, החמצות של 200%. לפעמים המזל לא איתך. הפועל ירושלים ונוף הגליל עשו תיקו וכרגע אנחנו מעל הקו האדום".
הקשר המשיך והתייחס לכך שבשלושת המשחקים האחרונים הקבוצה שלו לא ניצחה: "זה לא קצב צבירת נקודות מזהיר, אבל כל הליגה לא צוברת נקודות, ואנחנו בקצב של כולם שזה גם לטובתנו. כרגע אנחנו נשארים באותו המצב, נקודה לפה ונקודה לשם ואנחנו בחיים. אי אפשר להישאר בליגה על תיקו. בסופו של דבר לטווח הארוך, צריך לקחת שלוש נקודות. נצטרך לעבוד על הרגל המסיימת למשחקים הבאים ולהביא שערים, כי בלי שערים אי אפשר לנצח".