4 צפייה בגלריה
שחקני הפועל תל אביב חוגגים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים
(איציק בלניצקי)
זה נראה היה כמו עוד משחק שייגמר בטעם מר עבור הפועל תל אביב, אבל הפעם הוא הסתיים הכי מתוק שיש. אחרי שפתחה את הפלייאוף העליון עם הפסד חוץ למכבי חיפה, החבורה של קובי רפואה חזרה אמש (שבת) לבלומפילד ורשמה ניצחון 1:2 דרמטי על בני סכנין בזכות שער בתוספת הזמן. האדומים, שעוד היו בפיגור 1:0 עד הדקה ה-83, ניצחו לראשונה העונה קבוצה מהשישייה הראשונה וגם צמצמו את הפער מסכנין הרביעית לשתי נקודות בלבד.
"ניצחון של אופי, האמנו כל הזמן שאפשר לעשות מהפך", אמרו בהפועל תל אביב. "הגיע לנו לנצח, היינו טובים יותר מסכנין מהרגע הראשון. השער שלהם הגיע מכלום בדקה אכזרית לקבוצת כדורגל וזה גרם לנו לרדוף אחריהם עוד יותר. חבל שספגנו עוד שער מטעות שלנו, חייבים להפסיק את זה. היינו רוצים שהמשחק יילך בצורה יותר חלקה, אבל עשינו שינויים התקפיים וזה עבד".
אם יש משהו שבהפועל ת”א מנוסים בו העונה הוא שערים בדקות הסיום. יואב תומר אחראי על כמה העונה וגם אמש אחד מהם היה רשום עליו, אבל החגיגות שהיו בסוף המשחק אחרי השער של שלומי אזולאי הקשר היו מיוחדות ואחרות. בטח בגלל שסוף סוף הצליחו לנצח קבוצת פלייאוף עליון, אבל מן הסתם גם בגלל שלא ויתרו עד השנייה האחרונה.
מי שקיבל מאנשי המועדון את המחמאות בראש ובראשונה היה המאמן קובי רפואה, שעשה את החילופים שניצחו לו בסופו של דבר את המשחק. "כל חילוף של קובי היה בינגו, הוא שידר לשחקנים אמונה שאפשר להשוות ולנצח", אמרו בקבוצה. רפואה זרק למערכה את יואב תומר ושלומי אזולאי, שהחזירו לו עם שער ובישול כל אחד, כאשר גם עומר סניור שהגיע מנבחרת הנוער שותף ועשה הרבה עבודה במגרש.
השניים שזכו למחמאות מעל כל יתר השחקנים היו גיבורי הניצחון כאמור, שלומי אזולאי הקשר ויואב תומר. החלוץ למשימות המיוחדות של הפועל ת”א שוב כבש שער בדקות הסיום, אבל הפעם היה גם על תקן המבשל. שלומי אזולאי הקשר שסבל העונה מחוסר מזל בכל הקשור לפציעות, היה המצטיין במגרש בזכות הבישול לתומר ושער הניצחון בדקה ה-95 ובכלל הוסיף הרבה מאוד מהרגע שנכנס בדקה ה-79. היכולת של הקשר בהחלט עושה כאב ראש חיובי לרפואה ואף קרץ למאמנו בסיום המשחק שהוא מקווה ליותר דקות משחק.
4 צפייה בגלריה
שלומי אזולאי חוגג עם דן אייבינדר
שלומי אזולאי חוגג עם דן אייבינדר
שלומי אזולאי חוגג עם דן אייבינדר
(איציק בלניצקי)
למעט הטעות שהובילה לשער היתרון של בני סכנין, בקבוצה היו מרוצים מרביעיית ההגנה. בן ביטון נאלץ לסחוב דקות ארוכות עם תחבושת בראשו לאחר שנפגע ונזקק לטיפול ראשוני, היום ייבדק שוב. מי שקיבל מחמאות היה הבלם סתיו למקין שרשם הופעת בכורה בבוגרים העונה ומאמנו קובי רפואה הצהיר שהוא בונה עליו לצד אדי גוטליב עד סוף העונה. גם דן איינבינדר קיבל שבחים על המנהיגות במרכז המגרש, כמו כן, אושר דוידה שעשה כמה פעולות נהדרות אבל לא הסתיימו בפעולה אחרונה מוצלחת.
4 צפייה בגלריה
קובי רפואה
קובי רפואה
קובי רפואה
(איציק בלניצקי)
מי שפחות הרשימו אמש היו צמד הזרים שהגיעו מהליגה האוקראינית, פרדי פלומין ובוגדן סרנבסקי. בקבוצה לא דואגים מהצרפתי שנמצא עדיין בשלב של כניסה לכושר משחק, בדיוק כמו השוער. סרנבסקי לא שיחק בצורה סדירה בשלושת החודשים האחרונים ולמרות שהשער של גיא מלמד יכל להימנע על ידו, בקבוצה מאמינים שהוא ייכנס לכושר בקרוב מאוד ויוכל לעזור בשמונת המשחקים האחרונים בליגה. "צריך לתת לו עוד קצת זמן, אפילו שאין הרבה עד סוף העונה. הוא הגיע לליגה חדשה וכל זר צריך להתאקלם, בטח במצב לא פשוט כמו אצל בוגדן שיש לו משפחה שהוא חושב עליהם כל יום", אמרו בחודורוב.
4 צפייה בגלריה
בוגדן סרנבסקי
בוגדן סרנבסקי
בוגדן סרנבסקי
(איציק בלניצקי)
ההתקרבות של הפועל ת”א למקום הרביעי שככל הנראה יוביל לאירופה, גורם להנהלת המועדון לא להרים ידיים בכל הקישור לרישום למפעלים האירופיים. בעקבות התביעות הרבות שיש כנגד המועדון בפיפ"א, בשנים האחרונות לא ניתנה הרשות להתחרות בזירה האירופית ומאמצים ייעשו כדי לקבל אישור חריג. הסיכוי לכך נמוך מאוד, אבל חלק מאנשי המועדון מאמינים שאין מה להפסיד. אגב, כפי שהיה נראה לאורך השבוע, שי אליאס לא נכלל בסגל הקבוצה בגלל רגישות ובצוות הרפואי ינסו להכשירו למשחק הקרוב נגד באר שבע בטרנר.
בעניין אחר, בימים האחרונים התנהלה ועדיין מתנהלת דרמה בצמרת הבעלים במועדון. כפי שפורסם אתמול לראשונה, עופר צ’בוטרו החליט להוריד פרופיל באופן מיידי ולא להמשיך לסייע למועדון. צ'יבוטרו, שחבר להנהלת הפועל תל אביב בצורה לא רשמית ונראה היה שיגביר את מעורבותו, לא היה שבע רצון מאיך שכמה דברים התנהלו בתקופה האחרונה ולכן קיבל את ההחלטה להפסיק את הסיוע שלו. שרון ניסנוב, שקרוב לעופר צ'יבוטרו, ינסה לשכנעו לחזור בו מהחלטתו ולפי רגע זה לא ברור אם יצליח.