3 צפייה בגלריה
שחקני טוטנהאם חוגגים
שחקני טוטנהאם חוגגים
שחקני טוטנהאם חוגגים
(רויטרס)
טוטנהאם נראית בכיוון הנכון תחת שרביטו של אנטוניו קונטה. התרנגולים נראים פשוט נהדר מאז שהגיע המאמן האיטלקי ללונדון והחותמת הגיעה הערב (ראשון) עם חגיגה גדולה ו-1:5 נהדר על ניוקאסל במסגרת המחזור ה-31 בפרמייר ליג. בכך, התרנגולים עלו לפחות באופן זמני למקום הרביעי, המוביל לליגת האלופות בעונה הבאה, על חשבונה של היריבה העירונית ארסנל (לה שני משחקים חסרים) ועל הדרך הרחיקו מאוד את מנצ’סטר יונייטד מחלום הצ’מפיונס שלה.
התוכנית של הספרס מעט השתבשה בדקה ה-39, כאשר דווקא ניוקאסל עלתה ראשונה על לוח התוצאות משער של פביאן שאר. יחד עם זאת, ארבע דקות בלבד לקחו ללונדונים להשיג את השוויון מרגלי בן דייוויס שניצל בישול של יונג מין סון. במחצית השנייה הגיעה ההתפוצצות של טוטנהאם. מאט דוהרטי הפך ל-1:2 בדקה ה-48 וסון הוסיף גם שער למאזן שלו, כשהכפיל את היתרון בדקה ה-54.
זאת לא הייתה המילה האחרונה של הקבוצה של קונטה, כאשר בדקה ה-63 אמרסון קבע 1:4 ובדקה ה-83 סטיבן ברחווין חתם את תוצאת המשחק. המגפייז מצידם ירדו למקום ה-15 בטבלה אך עדיין במרחק סביר של תשע נקודות מהקו האדום.
3 צפייה בגלריה
שחקני טוטנהאם חוגגים
שחקני טוטנהאם חוגגים
שחקני טוטנהאם חוגגים
(רויטרס)

ווסטהאם – אברטון 1:2

ווסטהאם ממשיכה לחלום. הפטישים שרושמים עונה פשוט נהדרת ניצחו היום 1:2 על הקבוצה של פרנק למפארד ונשארו בתמונת המאבק על הכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה. הקבוצה של דייוויד מויס נמצאת כעת במרחק שלוש נקודות בלבד מארסנל הרביעית, אך יש לזכור שלתותחנים שלושה משחקים חסרים ביד ולכן לווסטהאם מצפה עבודה קשה במידה והיא שואפת להשתחל לצ’מפיונס בצורה סנסציונית.
ארון קרסוול פתח עבור הלונדונים בדקה ה-32 מבעיטה חופשית נפלאה שהעלתה אותם ל-0:1, אך שער שוויון של מייסון הולגייט הפיח חיים בקרב הטופיז שנאבקים על חייהם בליגה. יחד עם זאת, שחקניו של למפארד לא החזיקו מעמד יותר מדי זמן. בדקה ה-58, ג’ארוד בואן, שחווה עונה נפלאה, העלה את הפטישים ל-1:2 בשער ניצחון שחתם את תוצאת המשחק.
3 צפייה בגלריה
שחקני ווסטהאם חוגגים
שחקני ווסטהאם חוגגים
שחקני ווסטהאם חוגגים
(רויטרס)
מייקל קין הקשה מאוד על הקבוצה מהעיר ליברפול לחזור למשחק כאשר הורחק בשורותיה בצהוב שני שספג לחובתו בדקה ה-65, בהפסד שהחמיר את מצבה של אברטון. הכחולים ניצבים כעת במקום ה-17 בטבלה, שלוש נקודות בלבד מעל הקו האדום. מיותר לציין שירידת ליגה של אחד מהמועדונים הבכירים בממלכה תהיה הלם של ממש.