2 צפייה בגלריה
אמבפה מודה לקהל
אמבפה מודה לקהל
אמבפה מודה לקהל
(רויטרס)
קיליאן אמבפה להט הערב בניצחון 1:5 הנפלא של האלופה שבדרך פאריס סן ז’רמן על לוריין. הכוכב הצרפתי הבקיע צמד נהדר ובישל עוד שלושה שערים לחבריו להתקפה ניימאר (פעמיים) וליאו מסי, כאשר הייתה זו הפעם הראשונה שהשלושה כובשים יחד באותו משחק, ואנחנו במחזור ה-30 בצרפת.
בסיום, הכוכב נשאל על עתידו בצל המעבר המסתמן לריאל מדריד בקיץ וטען: “לא אעבור את השיא של אדינסון קבאני עד סיום העונה. אני לא יודע לגבי העונה הבאה, עדיין לא עשיתי את הבחירה שלי, כולם יודעים את זה. אני עדיין חושב, יש הרבה אלמנטים ופרמטרים להחלטה ואני לא רוצה לעשות טעות. אני לוקח את הזמן שלי, אם הייתי מקבל החלטה, כבר הייתי מודיע על כך. האם יש אפשרות שאשאר בפאריס? כמובן”.
הכוכב הוסיף: “אני במומנטום טוב, בקבוצה מאוד טובה. נהנינו ואנחנו מאוד שמחים. צריכים לנצח כדי לזכות באליפות העשירית. קריאות הבוז? הפעם זה היה קצת יותר ‘מקובל’, יש להם את הזכות לא להיות שמחים”.
2 צפייה בגלריה
מסי, ניימאר ואמבפה חוגגים
מסי, ניימאר ואמבפה חוגגים
מסי, ניימאר ואמבפה חוגגים
(מערכת ONE)
ניימאר אמר בסיום: “אני שמח מהניצחון, צריכים להמשיך כדי לזכות באליפות. להפסיד לריאל היה מאוד קשה, צריכים להמשיך הלאה, אבל זה כואב מאוד, וגם לקהל. לאוהדים קשה לקבל את ההפסד, אבל גם עבורנו זה היה לא פשוט”.