1 צפייה בגלריה
ג'ייקובן בראון
ג'ייקובן בראון
ג'ייקובן בראון
(איציק בלניצקי)
בהפועל ת"א כבר היו על סף עונה חלומית, אך בשלב זה היא הופכת לעונת סיוט. עד לפני מספר שבועות האדומים היו בטוחים שהם יהיו בבית העליון בסיום העונה הסדירה, אך מאז שג'ייקובן בראון נפצע הקבוצה של דני פרנקו התפרקה לגמרי. אתמול (ראשון) הפסידה הפועל בפעם הרביעית מחמישה משחקים, עם ההופעה אולי הכי גרועה שלה מתחילת העונה, כאשר הובסה 96:73 להפועל גליל עליון.
הפועל כלל לא הגיעה למשחק מכריע על כרטיס לבית העליון, לא עמדה בקצב המשחק והפסידה בכל פרמטר מול הקבוצה הצפונית. זה היה אחד הערבים היותר עגומים של הקבוצה מבחינת הקליעה ל-3 נקודות שסיימה עם מאזן אימים של 1/20 עם 5% בלבד. גם במאבק בריבאונד קבוצתו של ברק פלג, שעלתה על חשבון הפועל ת"א לבית העליון, סיימה עם יתרון של 45 מול 34 בלבד של התל אביבים.
"לא ברור, עשינו שבוע אימונים מצוין והכנה נהדרת. אנחנו בתקופה לא טובה", אמרו בקבוצה. היכולת הלא טובה היא עוד הצהרה עם הנחה גדולה, כי מאז שהקבוצה חלמה על הנפת הגביע, משהו רע מאוד קורה לה כאשר פרנקו לא מצליח להרים אותה. "אנחנו יותר מדי תלויים בג'ייקובן בראון", הודו ויכולים להתנחם בכך שהגארד המצוין אמור להיות כשיר ככל הנראה בעוד 7-10 ימים.
למרות הכול האדומים מנסים לשדר אופטימיות. "אנחנו מאמינים שנצליח לחזור לעצמנו, לסיים באחד משני המקומות הראשונים בבית התחתון ולעשות פלייאוף ובסופו של דבר אף קבוצה לא תרצה לפגוש אותנו". בקבוצה ניסו לראות את האור שנראה אמש רחוק מאוד.