2 צפייה בגלריה
אורי ששון
אורי ששון
אורי ששון
(חגי מיכאלי)
אומנם תחרות גראנד סלאם אנטליה הגיעה לסיומה אמש (ראשון) עם שלוש מדליות ישראליות של טל פליקר, תמנע נלסון לוי ורז הרשקו - אבל נבחרות הגברים והנשים בג’ודו יישארו בטורקיה למחנה אימונים, אליו הצטרף גם הג’ודאי הבכיר אורי ששון.
ששון בן ה-31, שזכה בשתי מדליות אולימפיות בריו 2016 ובטוקיו 2020, יצא למחנה אימונים עם הנבחרת במטרה לנסות ולחזור לכושר תחת המאמן אורן סמדג’ה. אם הדברים יתחברו לו במחנה, לפי ההערכות ייתכן כי הג’ודאי גם ייצא להתחרות בהמשך. “התגעגעתי לנבחרת שלי”, אמר ששון.
בנבחרת הנשים של שני הרשקו היו מרוצים מהופעתה של רז הרשקו שהופיעה בגראנד סלאם אנטליה וזכתה במדליית הכסף, זאת משום שבחצי השנה האחרונה הג’ודאית צברה לא פחות מחמש מדליות בתחרויות הגראנד סלאם והפכה לאחת מהג’ודאיות הבולטות בעולם במשקל הפתוח.
2 צפייה בגלריה
רז הרשקו
רז הרשקו
רז הרשקו
(באדיבות איגוד הג'ודו)
מאמן נבחרת הנשים בג’ודו, שני הרשקו, ציין: “מאז המשחקים האולימפיים בטוקיו רז זוכה במדליה חמישית ברציפות בסבב הגרנד סלאם. אני שמח מאוד על ההתקדמות של רז, יודע שיהיו גם קשיים ואכזבות, אבל בטוח שתמשיך להביא הישגים נוספים. הפנים שלנו עכשיו לקראת אליפות אירופה שתתקיים בסוף החודש. נמשיך בהכנות בתקווה לזכייה במדליות באליפות אירופה”.
רז הרשקו הוסיפה: “אני מאוד שמחה וגאה על כל מדליה שאני זוכה בה, יחד עם זאת מאוד האמנתי ורציתי לזכות בזהב וזה מאכזב. אני יודעת שהדרך ארוכה ויהיו בה גם קשיים ואכזבות, אני מחויבת לעבוד קשה ולעשות הכל במטרה להצליח ולהשיג הישגים שטרם השגתי בדרך למשחקים האולימפיים בפאריס”.