1 צפייה בגלריה
נטע לביא יורד מהמגרש לאחר הניצחון
נטע לביא יורד מהמגרש לאחר הניצחון
נטע לביא יורד מהמגרש לאחר הניצחון
(עמרי שטיין)
קפטן מכבי חיפה, נטע לביא, שנכנס כמחליף בדקה ה-85 ב-0:2 על הפועל באר שבע אמש (שני) לא אהב בלשון המעטה את מה שקורה איתו ומעבר לעובדה שלא נראה בסיום חוגג עם השחקנים על כר הדשא והעדיף לרדת לחדר ההלבשה, השחקן אף הגדיל לעשות כאשר לא עלה בסיום עם שאר השחקנים לארוחת הערב והעדיף ככל הנראה לנסוע הביתה.
מדובר בצעד לא שגרתי של הקפטן שהיה מאוכזב מעצם העובדה שהפך לחילוף שלישי אחרי מוחמד ג'אבר שמשחק על אותה משבצת. במכבי חיפה לא עברו זאת על סדר היום והמאמן ברק בכר, שלאורך תקופה לא קצרה נתן גב ללביא וניסה בכל דרך להחזירו לכושר משחק גם במחיר של תוצאות, שוחח עם השחקן ולאחר מכן האחרון התאמן כרגיל עם חבריו.
במכבי חיפה אמרו בנושא עוד לפני השיחה שהתנהלה בין הצדדים: "לביא עובר עונה לא פשוטה ומאוכזב. לביא יאסוף את עצמו ויחזור להיות נטע המוכר".
בנושא אחר, המגן רז מאיר יעלה היום על שולחן הניתוחים בעקבות הפציעה שלו במפרק האגן והוא עלול להיעדר מספר חודשים. במכבי חיפה מקווים שהניתוח יעבור בהצלחה והשחקן יוכל לחזור ולהתאמן באימוני טרום העונה או לכל המאוחר לקראת פתיחת משחקי הליגה. מחליפו, מיקאל אלפונס, שעד כה לא ממש הרשים, זכה אמש למחמאות על יכולתו במגרש ובכך חיזק את מעמדו לקראת המשך המאבקים בליגה ובגביע כאחד.