2 צפייה בגלריה
ג'יילן אדאמס מאוכזב
ג'יילן אדאמס מאוכזב
ג'יילן אדאמס מאוכזב
(לילך וויס-רוזנברג)
אכזבה בהפועל ירושלים לאחר ההפסד אמש (שני) 78:73 למכבי ראשון לציון במסגרת המחזור ה-22 של העונה הסדירה בליגת העל, מה שעלה לקבוצה מהבירה באיבוד פסגת הטבלה. בסביבת הקבוצה הודו: "לא הגענו למשחק", נושא המנטליות, כמו גם האגרסיביות, הפך למוטיב חוזר בהפסדיה של הקבוצה.
משמעות ההפסד לחניכיו של דרור כהן היא שהאדומים יפתחו את הבית העליון עם משחק בית נגד הפועל גליל עליון, לאחר מכן חניכיו של יותם הלפרין יצאו למשחק חוץ מול בני הרצליה, משחק בית מול הפועל חולון ולאחריו מול הפועל חיפה, ובמחזור הסיום של הבית העליון תתארח הפועל ירושלים אצל מכבי תל אביב.
קבוצתו של יותם הלפרין קלעה בבית מכבי 73 נקודות, כשג'יילן אדאמס, שלא חש בטוב ביום המשחק כפי שסיפרו במועדון, קלע 12 נקודות והיה למעשה שני רק לסולימאן בריימו שקלע 17 משלו. יחד עם זאת הפועל ירושלים הפסידה בשלושה רבעים מתוך הארבעה, בסביבת הקבוצה שייכו את נושא העליות ומורדות למחיר אותו משלמים במועדון על כל השינויים שבוצעו בסגל מפתיחת העונה, "זו קבוצה אחרת" ציינו במועדון.
המפגש אמש היה מפגש קצוות, כאשר הפועל ירושלים הגיעה מהמקום הראשון בטבלה, בעוד ראשון לציון מהמקום האחרון. "באנו שאננים מדי הם פשוט שיחקו יותר טוב מאיתנו", אמרו בבירה על ערב קליעה בינוני שלווה ביחס אסיסטים איבודים לא טוב בלשון המעטה (15:14). נושא השאננות עלה בעקבות הניצחון ביום חמישי שעבר על הפועל חולון והאדומים, שראו את יובל שניידרמן, דווקא הוא שפתח את העונה במדי הפועל ירושלים, קולע את זריקות העונשין שהבטיחו את הסנסציה הודו שהקבוצה פשוט הגיעה מרוקנת.
רטין אובאסוהן אמר לאחר המשחק: "אני חושב שלא שיחקנו את הכדורסל של ירושלים בשני צידי הפרקט, זה לא מורכב מדי, אנחנו חייבים לשחק בסגנון המשחק שלנו לא משנה איפה. היינו מאוד מודעים לחשיבות המשחק אבל אפילו על זה, אנחנו צריכים לשחק לפי הסטנדרט שהצבנו לעצמנו. כולם במועדון דיברו על חשיבות המשחק”.
2 צפייה בגלריה
רטין אובאסוהן שומר על טו הולוואי
רטין אובאסוהן שומר על טו הולוואי
רטין אובאסוהן שומר על טו הולוואי
(לילך וויס-רוזנברג)
על שניידרמן אמר: "אני שמח בשבילו, באמת, קוראים לו פינגאטיפ, הוא היה הבחור שהיה איתנו אז הוא חלק מאיתנו למרות שהוא בקבוצה אחרת, אני מאחל לו את כל ההצלחה שבעולם, שיישאר בריא ושהוא יהיה טוב כי הוא ילד מוכשר". על היכולת הלא טובה שלו במשחק הוסיף: "זה עליי, שמתי את עצמי בסיטואציה שאני לוקח הרבה גאווה מהדרך שבה אני משחק, ומצד שני אני חייב להגיב ולשחק טוב לא משנה איפה ונגד מי, אני אצפה בווידאו ואראה מה אני יכול לעשות יותר טוב, אנחנו לא יכולים להיות מוצלחים ללא התרומה של שחקנים בכל מיני דרכים. הוכחנו את זה, אבל היום לא שיחקנו את הכדורסל של הפועל ירושלים, היום נפלנו בכל החזיתות, אבל זה ניסיון למידה עבורנו, אנחנו עדיין במרחק נגיעה".