1 צפייה בגלריה
רמזי ספורי זועם
רמזי ספורי זועם
רמזי ספורי זועם
(רדאד ג'בארה)
ה-2:0 של הפועל באר שבע למכבי חיפה היה אמוציונלי במיוחד עבור רמזי ספורי, שבסיום המשחק עלה בצעד חריג ליציע הירוקים והתעמת עם האוהדים. האדומים טענו שהשחקן הגיב בצורה כזאת מכיוון שצעקו לעברו “ערבי מחבל”. בדו”ח השיפוט של אוראל גרינפלד, נראה שהוא שמר על קשר ב”ש.
גרינפלד כתב בדו”ח: “לאחר סיום המשחק, דיווח לי השופט הרביעי שראה כשתי דקות לאחר שריקת הסיום את שחקן ב”ש רמזי ספורי מגיע בסמוך ליציע אוהדי מכבי חיפה (יציע דרום מערבי) והתעמת/החליף עם קהל האוהדים הנ”ל דין ודברים. זה כתגובה לאחר שהקהל קילל אותו ואף השליך לעברו כוס משקה. אנשי האבטחה שנכחו באצטדיון לקחו את שחקן הנ”ל מהמקום ובזאת הסתיים האירוע”.
בעקבות כך, תובע ההתאחדות, עו”ד ניר רשף, החליט להעמיד את מכבי חיפה לדין משמעתי בגין התפרעות אוהדים ואת ספורי רמזי בגין התנהגות בלתי הולמת. הדיון יתקיים ביום רביעי בשעה 17:00.
יאיר גלילי המשקיף כתב בדו”ח: “עת הלכו שחקני באר שבע להודות לקהל נשמעו קללות ואף נזרקה כוס שתייה אל עבר רמזי ספורי (ב״ש) מהיציע המערבי (דרומי) שאוכלס באוהדי חיפה השחקן בתגובה רץ לכיוון היציע על מנת להתעמת עימם, ברם נעצר על ידי מאמן כושר של חיפה ובסיוע מאבטחים”.