1 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ת"א
שחקני הפועל ת"א
שחקני הפועל ת"א
(רדאד ג'בארה)
הניצחון האחרון של הפועל תל אביב על בני סכנין צימק את הפער מהמקום הרביעי לשתי נקודות בלבד. בגלל ההעפלה של שלוש הראשונות לחצי גמר הגביע, המקום הרביעי ככל הנראה יוביל לאירופה גם העונה, אלא אם הפועל חיפה תעשה סנסציה ענקית ותזכה בתואר.
בהפועל תל אביב יילחמו על המקום הרביעי, אבל כזכור בשנים האחרונות המועדון לא מקבל את הרישוי לשחק במפעלים האירופאים בכל מקרה בשל התביעות הפתוחות ב-CAS. יחד עם זאת, בהנהלת המועדון לא מרימים ידיים וזומנו לפגישה דחופה בין ראשי המועדון לבין ראשי הוועדה לרישוי מועדונים.
הפועל תל אביב הגישה את המסמכים הדרושים לוועדה כדי לקבל רישיון לשחק באירופה, אך לא נראה בשלב זה שהוועדה תהפוך את החלטתה, כפי שלא הפכה אותה בשנים האחרונות מכיוון שלא חל שינוי בהחלטת ה-CAS בנוגע לחובות העבר. כאמור, בוועדה זימנו את האדומים לפגישה נוספת, אחריה תתקבל ההחלטה הסופית בנוגע להשתתפותם האפשרית באירופה.
ב-CAS אמורים לקבל החלטה בחודשים הקרובים בנוגע לשיתופם של האדומים באירופה, כי נכון לכרגע גם אם הקבוצה תסיים במקום המוביל למפעל אירופי היא לא תוכל להשתתף. כמו כן, גם קבוצות שלא באירופה ומקבלות אישור להשתתף זכאיות למענק כספי, שגם אותו הפועל תל אביב לא תוכל בשלב זה לקבל.