1 צפייה בגלריה
קודי גאקפו מול אנדרה ז'ראלדש
קודי גאקפו מול אנדרה ז'ראלדש
קודי גאקפו מול אנדרה ז'ראלדש
(רדאד ג'בארה)
אנדרה ז’ראלדש בדרך לחוזה לעונה נוספת במכבי תל אביב. המגן הימני שחזר למועדון בינואר 2021, חתם בזמנו על חוזה עד לסיום העונה הנוכחית עם אופציה לעונה נוספת, אשר תלויה בכמות המשחקים שלו בין היתר.
האופציה מדברת על 70% מסך המשחקים של המועדון וכבר עכשיו הוא בדרכו הבטוחה לעמוד במכסה כולה. הוא זקוק לעוד שתי הופעות של 45 דקות ומעלה במהלך הפלייאוף כדי להגיע למצב של מימוש האופציה באופן אוטומטי שתבטיח לו חוזה.
יש לציין כי כמו בכל החוזים של מכבי ת”א שכוללים אופציות, גם אם לא מגיעים למכסת ההופעות\דקות, ישנה אופציה שכבר נקובה בחוזה שהמועדון יכול לממש בלי קשר. כך שלמעשה, לכל שחקן כזה (כמו סטיפה פריצה או אייל גולסה) יש שתי אופציות להישארות.
במועדון הגנו על ז’ראלדש נוכח הביקורת שהוא סופג באחרונה: “גם את לואיס הרננדס ביקרו מאוד ותראו איך הוא נראה מעולה בקאדיס. אנדרה היה ענק בעונה של איביץ’. יש הרבה דברים שמשפיעים על יכולת של שחקן, אין ספק שאנדרה שחקן מעולה”.
בנושא אחר, הצהובים עוסקים כבר במשחק מול מכבי חיפה אך לא רק בפן המקצועי. מה שמעסיק את המועדון בימים האחרונים הוא גם נושא הכרטיסים, כאשר מכבי ת”א הציעה את כל 4-5 למכבי חיפה (5,000 מקומות) בתמורה להדדיות, כך שגם במשחק בסמי עופר האוהדים הצהובים יקבלו כמות כרטיסים זהה.
בשלב הזה, על פי אנשי מכבי ת”א, מכבי חיפה לא מעוניינת לתת לצהובים יותר מ-3,000 כרטיסים. כתוצאה מכך המועדון של מיץ’ גולדהאר יעבוד על פי הרציונל הזה ומכבי חיפה תקבל 3,000 למשחק הקרוב. ממכבי חיפה הסבירו בנושא כי “יש לנו כ-5,000 כרטיסים בלבד למכירה בכל משחק בית, הרציונל הוא לתת לכמה שיותר אוהדים שלנו שאינם בעלי מנוי להגיע למשחקי הבית”. במכבי ת”א יקפידו על כך שלא יימכרו כרטיסים לאוהדי חיפה ביציעים של אוהדי מכבי ת”א, ושאוהדי מכבי ת”א לא יימכרו כרטיסים לאוהדי היריבה.