1 צפייה בגלריה
גל מקל  (מערכת ONE)
גל מקל  (מערכת ONE)
גל מקל (מערכת ONE)
(האתר הרשמי של אנדורה)
אחרי חצי שנה בלבד, גל מקל עוזב את אנדורה. הקבוצה מתחתית הליגה הספרדית הודיעה היום (שלישי) על סיום דרכו של הרכז (34, 1.92) שהיה חתום במועדון עד תום העונה. לפי ההודעה, שני הצדדים הגיעו לסיכום על התרת החוזה מסיבות אישיות של מקל.
כזכור, מקל ששיחק בעבר, בין היתר, גם בגראן קנאריה ובמלאגה, חתם באנדורה רק בחודש אוקטובר האחרון. הוא שותף בסך הכל בשישה משחקים בליגה הספרדית כשהוא מעמיד ממוצעים של 6 נקודות ו-2.6 אסיסטים בקצת יותר מ-15 דקות בממוצע. ביורוקאפ רשם מקל 5.8 נקודות ו-4.2 אסיסטים ב-16 דקות וחצי כשהוא משותף בארבעה משחקים.
מקל נפצע באצבע כשהיה עם נבחרת ישראל ואז כשחזר לאנדורה, קיוו שישוב לפרקט, אך הוא נפצע בשריר הארבע ראשי. במקביל, האצבע עדיין מפריעה לו וההערכה היא שייקח לו עוד כשבועיים עד שישוב לפעילות. מקל שהיה לאחרונה באנדורה ללא משפחתו, יחפש כעת קבוצה בארץ ויש לציין שיש לו עד 24 באפריל למצוא אחת כזו.
כידוע, מקל הוא הישראלי השני אי פעם ששיחק ב-NBA ועשה זאת במדי דאלאס מאבריקס וניו אורלינס פליקנס. בין היתר הוא שיחק במכבי חיפה וגלבוע/גליל עמן זכה באליפות, ורשם שתי קדנציות במכבי תל אביב, בשורותיה זכה בשני גביעים. מעבר לים שיחק מקל באיטליה במדי בנטון טרוויזו ורג’יו אמיליה, ברוסיה במדי ניז’ני נובגורוד וזניט סנט פטרסבורג ובסרביה במדי הכוכב האדום. כעת הרכז עומד בפני פרק חדש בקריירה.