3 צפייה בגלריה
"בשביל זה אני פה". בראון
"בשביל זה אני פה". בראון
"בשביל זה אני פה". בראון
(נעם מורנו)
בהפועל תל אביב רוצים שג'ייקובן בראון ימשיך עונה נוספת בקבוצה ונפגשו בימים האחרונים עם נציגיו של השחקן, אך לאור העובדה שבקבוצה עדיין לא יודעים האם ישחקו באירופה בעונה הבאה, הם לא יכולים להתקדם לסגירה.
בקבוצה היו בטוחים שבשלב הזה של העונה הקבוצה תשחק בבית העליון ותבטיח את ההשתתפות באירופה, אך האדומים נקלעו לבסוף לבית התחתון וממנו ינסו לעלות לפלייאוף ולהשיג את הכרטיס לאירופה.
מבחינת האדומים מדובר בתקציבים שונים עם אירופה ובלי אירופה, ויש לכך השלכות שונות. עם אירופה התקציב יעמוד על כ-12 מיליון שקלים, כולל הכול, ובלי אירופה כ-10.5 מיליון שקלים, הבדל בסך של כמיליון וחצי שקלים שמשמעותיים מאוד מבחינת הקבוצה.
3 צפייה בגלריה
ג'ייקובן בראון בחימום
ג'ייקובן בראון בחימום
ג'ייקובן בראון בחימום
(איציק בלניצקי)
בראון נחשב לשחקן הכי יקר של הפועל ת"א בשנים האחרונות עם שכר מוערך של כ-160 אלף דולר, כאשר קיבלו אותו למעשה במבצע מיוחד, לאור הפציעה שלו. ברור לקבוצה שכדי להשאיר אותו יצטרכו לשדרג לו בצורה ניכרת את השכר לסביבות ה-200 אלף דולר בעונה.
בראון שיחק עד כה העונה כ-17 משחקים, בהם רשם ממוצע של 31.9 דקות למשחק עם ממוצע של 14.6 נקודות, 54.1% לטווח שתי הנקודות, 37.7% לטווח שלוש הנקודות, ועם 88% מקו העונשין.
בקבוצה גם רוצים להשאיר את ג'יימס יאנג, ששחק עד כה 21 משחקים עם ממוצע של 28.1 דקות למשחק בהם קלע בממוצע 17.2 נקודות, עם 59.4% לטווח שתי הנקודות, 31.8% לטווח שלוש הנקודות ועם 75% מקו העונשין.
3 צפייה בגלריה
ג'יימס יאנג
ג'יימס יאנג
ג'יימס יאנג
(ניסן עייש)