1 צפייה בגלריה
מונשם. אבו רומי
מונשם. אבו רומי
מונשם. אבו רומי
(באדיבות מכבי אחי נצרת)
בהפועל קריית שמונה ומכבי אחי נצרת ממשיכים לעקוב אחרי מצבו של הישאם אבו רומי, שחקן קבוצת הנוער של נצרת, אליה הושאל מק"ש. אתמול (שני) אחר הצהריים, הוא נדרס בעת שחצה כביש בכניסה לטמרה בעת שיצא לאימון קבוצתו.
אבו רומי הובהל לבית החולים רמב״ם במצב קשה עם פגיעות בגוף, שם עבר ניתוח. השחקן הצעיר נמצא כעת בטיפול נמרץ, מורדם ומונשם. הנהלת מחלקת הנוער, צוות קבוצת הנוער ושחקני ק"ש נמצאים בקשר רציף עם המשפחה. "אנחנו מאחלים להישאם רפואה שלמה בעזרת השם", נמסר מהמועדון.
מנכ"ל מכבי אחי נצרץ, יזבק אחמד, מסר: "כולנו מתפללים לשלומו ורפואתו של הישאם. אתמול, בדרכו לאימון, סביב השעה 16:06, הוא חצה את הכביש הראשי בטמרה לכיוון תחנת האוטובוס, שם חיכה לו שחקן מהקבוצה בכדי לקחת אותו לאימון. הוא נדרס על ידי רכב פרטי ומיד הועבר באמבולנס לבית חולים רמב"ם. הוא הגיע במצב קשה, עבר ניתוח, מצבו התייצב וכרגע מרדימים אותו למשך שלושה ימים.
"הישאם הוא אחד השחקנים המוערכים בקבוצה, ילד זהב, דתי ומסורתי. משפחת מכבי אחי נצרת (הנהלה, צוות, מאמנים, שחקנים והקהל) מאחלים להישאם רפואה שלמה וחזרה מהירה לשגרה ולמגרשי הכדורגל. אתמול הלכנו לבית חולים והיינו ליד המשפחה שלו ונישאר איתם תמיד ונחזק אותם".