2 צפייה בגלריה
יוליאן נגלסמן
יוליאן נגלסמן
יוליאן נגלסמן
(רויטרס)
מאמן באיירן מינכן, יוליאן נגלסמן, דיבר היום (שלישי) במסיבת עיתונאים לקראת המפגש מחר (רביעי, 22:00) מול ויאריאל ברבע גמר ליגת האלופות. מלבד ניתוח היריבה הספרדית, המאמן התייחס גם לסוגיית שיתוף 12 השחקנים של הבאוורים במחזור הליגה האחרון מול פרייבורג, וכן למצבו של אלפונסו דייויס שחוזר מפציעה.
“ויאריאל היא קבוצה מנוסה עם מאמן מאוד מנוסה. ארנו דניומה הוא חלוץ מאוד מסוכן שיש לו תנועות טובות בהתקפה. ויאריאל כבר הוכיחה מול יובנטוס שהיא לא מתרגשת מפיגור ומסוגלת לחזור ממנו. אנחנו מוכנים להכל ולא נהיה מופתעים מכלום”, אמר הגרמני.
במחזור האחרון בבונדסליגה, שיחקה באיירן בדקה ה-86 עם 12 שחקנים על כר הדשא למספר שניות, כשקינגסלי קומאן שהוחלף לא יצא עדיין מתחומי המגרש. פרייבורג הגישה ערעור על כך בפני ההתאחדות הגרמנית, ונגלסמן התייחס לסוגיה ואמר: “אני לא יכול להבין למה פרייבורג עושה את זה, אני לא הייתי מערער בחיים. פרייבורג לא הייתה מבקיעה שני שערים ב-18 השניות בהן קומאן היה במגרש. אני לא הייתי רוצה לנצח משחק בדרך משפטית, אלא אך ורק בדרך ספורטיבית, ולכן לא הייתי מסוגל לעשות דבר כזה, הניצחון לא היה מספק אותי".
אלפונסו דייויס לא שיחק עדיין ב-2022 בגלל פציעה, אך יעמוד לרשות נגלסמן במפגש מול הצוללת הצהובה, ועל כך אמר מאמנו: “דייויס ייסע איתנו לספרד. תוצאות מבחן הכשירות שהוא עבר לאחרונה כל כך טובות שהוא אפילו יכול לפתוח בהרכב, אך רק בסמוך לשריקת הפתיחה נחליט אם הוא אכן יעלה ב-11. אני אופטימי לגביו וכבר מתכנן לפתוח איתו”.
2 צפייה בגלריה
אלפונסו דייויס
אלפונסו דייויס
אלפונסו דייויס
(רויטרס)
בתוך כך, מוליכת הטבלה בגרמניה גם חושבת קדימה וכבר מפנטזת על רכישות נוצצות בחלון העברות הקרוב. לפי דיווח של העיתונאי המוערך, פבריציו רומאנו, באיירן מינכן נמצאת במשא ומתן עם סוכן העל מינו ריאולה בשבועות האחרונים ועובדת על עסקה ובה שני כוכבי אייאקס, נוסאייר מזראווי וראיין חראוונברך, יעברו לשורותיה בקיץ. כזכור, מזראווי סומן כמטרת העל של ברצלונה בקיץ לחיזוק עמדת המגן הימני. רומאנו תיאר את העסקה הנרקמת כ”חבילת שני שחקנים” ודיווח כי בעוד שברצלונה מחכה לתשובה מהמגן, אייאקס כבר החלה במשא ומתן עם אלופת גרמניה לגבי חראוונברך, שכבר נתן אור ירוק לעסקה.