2 צפייה בגלריה
שחר רשף
שחר רשף
שחר רשף
(איגוד השייט בישראל)
גולשת הרוח שחר רשף עלתה למקום השני הכללי בגביע הנסיכה בפלמה, בתום השיוטים שביצעה היום (שלישי) בתחרות. בנוסף אליה, עוד שלוש גולשות ממשיכות להוביל בעשירייה המובילה בתחרות ה-IQ פויל לנשים.
נבחרת הנשים בגלישת רוח של שחר צוברי ממשיכה לככב בתחרות הבינלאומית הראשונה שלה. רשף הצעירה סיימה עוד יום שיוטים נהדר בספרד שהחל במרתון עם מסלול של כשעה בו היא סיימה במקום העשירי ובשני השיוטים הקצרים הנוספים של היא סיימה במקומות השלישי והראשון, כך שהישראלית חלפה על פניה של פני ווטסון הבריטית בדירוג בדרך למקום השני הכללי. את התחרות מובילה בביטחה הצרפתיה הלן נוסמון, עם 13 נקודות הפרש מרשף.
כמו כן, בעשירייה המובילה יש עוד שלוש גולשות רוח ישראליות שנמצאות בתמונת המאבק על המדליות: דניאלה פלג במקום החמישי לאחר יום שיוטים פחות טוב (13,24,25), מאיה מוריס שמינית (11,8,18), שרון קנטור תשיעית (14,4,26). שחר טיבי ירדה למקום ה-12 הכללי (12,7,9) וצריכה שני ימי גלישה טובים על מנת לסיים בין עשר המובילות ולהעפיל לרבע הגמר שיתקיים ביום שישי.
2 צפייה בגלריה
דניאלה פלג ומאיה מוריס
דניאלה פלג ומאיה מוריס
דניאלה פלג ומאיה מוריס
(איגוד השייט)
קטי ספיצ’קוב, שחלתה בקורונה ונמצאת בבידוד, לא יצאה לים גם היום. גם נעמה גזית המשיכה להיעדר מהתחרויות בפלמה.
בגלישת רוח לגברים, תום ראובני עלה למקום 17 לאחר שלושה שיוטים טובים (6,5,7). מאחוריו נמצאים יואב עומר מדורג שבמקום ה-19 ותומר ורדימון שנמצא כרגע במקום ה-20 הכללי.
היום הצטרפו למעגל התחרויות גם גולשי הקייט פויל, כאשר בגברים דור זרקא רשם פתיחה יפה לתחרות והוא במקום ה-12 בסיום היום הראשון. בנשים, גל צוקרמן ומיה אשכנזי במקומות ה-16 וה-17, לאחר שלושת השיוטים הראשונים.
בשייט מפרשיות 470 מעורב, הצוות הישראלי של ניתאי חסון ונועה לסרי ירד מהמקום השישי למקום התשיעי הכללי, לאחר שהשניים סיימו בשיוטים שקיימו היום במקומות ה-12 ו-5.