1 צפייה בגלריה
רז מאיר
רז מאיר
רז מאיר
(עמרי שטיין)
מגן מכבי חיפה, רז מאיר, נותח אתמול (שלישי) בהצלחה בעקבות הפציעה הלא פשוטה שעבר במפרק האגן. כרגע לפחות לא ברור לכמה זמן ייעדר המגן שצפוי לשיקום ארוך. בלי קשר לכך, בקבוצה מרוצים מאוד ממחליפו מיקאל אלפונס, שממשחק למשחק משתפר ומשתלב היטב במערך של ברק בכר: "מדובר בשחקן פיזי, אתלט ואחד שמחפש כל הזמן לנסות ולשחק קדימה". בחיפה לא ממהרים להסיק מסקנות עתידיות לגבי אלפונס אבל אין ספק שאם ימשיך במגמה הזאת, סביר מאוד שחיפה תבקש להאריך את חוזהו. כפי שפורסם ב-ONE, מי שחוזהו צפוי להיות משודרג הוא חוסה רודריגס.
במהלך היום נפתחה מכירת הכרטיסים למשחק חצי גמר גביע המדינה מול הפועל חיפה ב-19 לחודש, שבמהלכה נמכרו 4000 כרטיסים בתוך שעתיים בלבד. עד אז מצפים לחיפה שני משחקי ליגה מול מכבי ת"א בבלומפילד ומול בני סכנין. למשחק מול סכנין נותרו מאות כרטיסים בלבד וגם הפעם סמי עופר יהיה מלא ב-27 אלף אוהדים ירוקים, עם אפשרות למגרש מלא לגמרי, שכן גם בסכנין שמתמודדת על כרטיס לאירופה יש עניין גדול בקרב אוהדיה. 3,000 הכרטיסים שהוקצו לירוקים לבלומפילד למשחק מול מכבי ת”א כבר אזלו.
בשבוע האחרון החלה למעשה החפיפה בין מנכ"ל מכבי חיפה אסף בן דב שעוזב בסיום העונה את תפקידו למנכ"ל החדש איציק עובדיה. כבר במסע"ת האחרונה שלאחר המשחק מול הפועל ב"ש עובדיה הגיע לראשונה לאולם חדר העיתונאים בסמי עופר יחד עם בן דב. השניים כבר עובדים על כל הפרטים הקטנים והגדולים כאחד על מנת שכניסתו של עובדיה לתפקיד תהיה חלקה. עובדיה מן הסתם יצטרך להיות האיש שיקבע יחד עם ראשי המועדון את זהות המנהל המקצועי שיחליף אותו במחלקת הנוער.
בכר:"הבאנו את הניצחון הזה בכח"