1 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי חוגג
רוברט לבנדובסקי חוגג
רוברט לבנדובסקי חוגג
(רויטרס)
זה התחיל כמו סיפור שהרגיש כסתם עוד כותרת קטלונית טיפוסית של חלון ההעברות, אך ככל שחולפים הימים, נראה כי רוברט לבנדובסקי באמת חלק מהאג’נדה של ברצלונה לעונה הבאה, אך היא לא לבד. פאריס סן ז’רמן גם היא חזק בתמונה ונראה כי בגזרה שלה, העניין תלוי מאוד במה יקרה עם קיליאן אמבפה – יאריך חוזה או יעבור לריאל מדריד.
אחרי שאתמול דווח כי פיני זהבי, סוכנו הישראלי של הסקורר הפולני האדיר, נפגש עם ז’ואן לאפורטה פעמיים לפגישות שהוגדרו כטובות מאוד, היום (רביעי) בצרפת ממשיכים את הסיפור וטוענים כי גם פאריס בתוך הסיפור ויתרה מכך, בספרד מספרים כי באיירן מינכן כבר נערכת לאפשרות שלבנדובסקי לא יסכים לחתום על חוזה חדש באופן סופי ובמצב הזה – תבקש עבורו סכום של 100 מיליון אירו כדי למכור אותו בקיץ הקרוב.
מדובר בסכום שנראה גבוה עבור ברצלונה והיא תהיה צריכה קודם כל למכור שחקנים שנמצאים אצלה כדי בכלל לעבוד בפני האפשרות שהיא תוכל להגיש עליו הצעה. עבור פאריס זו כמובן לא בעיה גדולה במיוחד, אך המהלך לא ייצא לפועל בלי שאמבפה יעזוב.
במקביל, באיירן עדיין לא אמרה נואש בכל הנוגע לשיחות עם לבנדובסקי, אבל נראה כי הן לא ממש מתקדמות בכיוון חיובי אחרי שהחלוץ התבטא לפני מספר שבועות בנושא ואמר: “אני לא מכיר שהם מנסים להשאיר אותי”, רמז שלאחריו גם החל גל השמועות סביב ברצלונה או מעבר אפשרי כבר בקיץ הזה. חוזהו של הפולני בן ה-33, שבאוגוסט יחגוג 34, יסתיים בתום העונה הבאה ובאיירן לא תרצה שיעזוב אותה ללא תמורה בסיומו. לבנדובסקי כבש העונה 45 שערים ב-38 הופעות בכל המסגרות בקבוצה.