1 צפייה בגלריה
ביברס נאתכו
ביברס נאתכו
ביברס נאתכו
(באדיבות האתר הרשמי של פרטיזן)
# ביברס נאתכו ממשיך להיות בורג משמעותי במדי פרטיזן בלגרד, והערב (רביעי) הוא השלים 90 דקות ואף הוסיף בישול בניצחון 0:2 של קבוצתו על לוזניצ’ה, זאת במסגרת רבע גמר הגביע הסרבי, ובכך סייע לקבוצתו להעפיל לחצי גמר המפעל.
הישראלי בישל את השער הראשון במשחק לריקארדו גומס בדקה ה-33 ושער נוסף של לזאר מרקוביץ’ בתוספת הזמן של המחצית הראשונה השלים את הניצחון החשוב. היריבה ניסתה לחזור במחצית השנייה, אך לא הצליחה לצמק את התוצאה ונאתכו חגג עלייה לשלב הבא.
# גם בקפריסין נערכו הערב משחקי הגביע. אסף צור ואנורתוסיס עלו לחצי הגמר עם ניצחון 0:1 על אפואל ניקוסיה בגומלין רבע הגמר. השוער השלים 90 דקות, בעוד בשורות היריבה הורחקו לא פחות מארבעה שחקנים בכרטיס אדום.
# עוד לגיונר ששיחק הערב הוא צליל נחמיה, שלראשונה פתח בהרכב הגלמן בליגה הליטאית והשלים 45 דקות לפני שהוחלף במחצית. קבוצתו של הישראלי ניצחה 0:2 את בנגה בזכות שערים של יוקיאוסי קארשימה (5) וגבי טומפסון (55), שהעלו את מאזנה של הגלמן ל-13 נקודות בטבלה, נקודה אחת פחות מהמוליכה.
# בליגה השנייה באיטליה, יונתן כהן עלה כמחליף ב-0:0 של פיזה עם ברשה. הישראלי שותף ל-21 דקות, קבוצתו עם 59 נקודות ובמרחק של ארבע נקודות בלבד מהפסגה.