2 צפייה בגלריה
קארים בנזמה
קארים בנזמה
קארים בנזמה
(רויטרס)
קארים בנזמה המשיך אמש (רביעי) לבסס את מעמדו כאחד מהשחקנים הגדולים ביותר בתולדות הכדורגל העולמי עם עוד הופעה שוברת שיאים, כשהשלים שלושער מטורף ב-1:3 של ריאל מדריד על צ’לסי במשחק הראשון של רבע גמר ליגת האלופות.
בנזמה דיבר לאחר ההופעה המדהימה שלו ואמר: “באנו לכאן כדי להראות מי אנחנו. זה היה לילה קסום כמו מול פ.ס.ז', הדברים הולכים טוב עבורנו, שיחקנו טוב מהדקה הראשונה. נלחמנו עד הסוף, שלושה שערים מאוד חשובים. שמחתי מאוד לכבוש את השלישי כי עדיין חשבתי על ההחמצה שהייתה לי לפני”.
החלוץ הגדול המשיך: “אנצ'לוטי? הוא אחד מהטובים בעולם, כולנו בוטחים בו מאוד, כל מי שעולה למגרש, ואלוורדה או כל אחד אחר, היה משחק טוב. יש עדיין משחק גומלין וניתן הכול כדי לעלות לחצי הגמר. אנשים מדברים על כמה עזרתי לכריסטיאנו רונאלדו, אבל הוא גם עזר לי, זה השחקן שבישל לי הכי הרבה פעמים. אני יודע שאני אגדה בריאל מדריד".
מאמן ריאל מדריד, קרלו אנצ’לוטי, אמר בסיום: "ניצלנו את האומץ שלנו עם חלוצים שהיו בלילה האידאלי שלהם - ויניסיוס, קארים, ו-ואלוורדה עזרו הרבה במעברים. אנחנו רוצים לתכנן לשחק את אותו משחק בברנבאו".
אנצ’לוטי סיכם: “בנזמה אומנם בולט בכיבוש שערים ומשתבח כמו יין, אבל הוא עוזר מאוד במשחק של הקבוצה. אני נשאר זהיר, כן. אני חושב שצ'לסי לא הציגה את הגרסה הכי טובה שלה בגללנו, אבל הכדורגל משתנה מהר מאוד".
2 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי וקארים בנזמה
קרלו אנצ'לוטי וקארים בנזמה
קרלו אנצ'לוטי וקארים בנזמה
(רויטרס)