2 צפייה בגלריה
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
(מערכת ONE)
קארים בנזמה נמצא על גג העולם. הכוכב הצרפתי כבש שלושער שני ברציפות בשלבי הנוקאאוט בליגת האלופות והוביל את ריאל מדריד ל-1:3 אדיר על צ’לסי בסטמפורד ברידג’, אולי בדרך לחצי הגמר. לצד לא מעט שיאים ששבר בעונה הטובה ביותר בקריירה שלו, הוא זכה כמובן לפרגונים רבים בספרד.
ב’אס’ נכתב עליו בפשטות: “המלך של אירופה”, כשבנוסף צירפו שער של עיתון ישן שלהם ובו נכתב שהצרפתי “יכול להיות כריסטיאנו רונאלדו הבא”. גם ב’מארקה’ פרגנו לכוכב ריאל: “ביג בן – תמשיכו לדבר על קיליאן אמבפה וארלינג הולאנד”. בקטלוניה לא נותרו אדישים: “אירופה היא החצר של בנזמה”.
בספרד נזכרו ביכולת הגבוהה של הצרפתי לנצל טעויות של שוערים במשחקים הגדולים. זה קרה גם במשחק הקודם מול פאריס סן ז’רמן וג’אנלואיג’י דונארומה, והפעם מול אדוארד מנדי. השער הזכור ביותר של החלוץ כתוצאה מטעות שוער הגיע כמובן בגמר ליגת האלופות מול ליברפול ולוריס קאריוס, והיה אחד נוסף מול באיירן מינכן ואורלייך.
פרט מעניין נוסף קשור בצום הרמדאן. בספרד מספרים שבנזמה שבר את הצום בערך 13 דקות לפני תחילת המשחק, ואז כאמור המשיך לשלושער ב-45 דקות. קרלו אנצ’לוטי סיפר בסיום ההתמודדות שאמר לכוכב שלו: “תזדרז, אחרת אתה לא תשחק”.
בנזמה הבקיע העונה 24 מתוך 61 השערים של ריאל מדריד בלה ליגה (39%) ו-11 מתוך 20 בליגת האלופות (55%). הוא רחוק שמונה שערים בלבד מלעבור את ראול האגדי ולעלות למקום השני בטבלת מלכות השערים של הבלאנקוס בכל הזמנים אחרי רונאלדו. מדהים.
2 צפייה בגלריה
ענק. בנזמה
ענק. בנזמה
ענק. בנזמה
(רויטרס)