3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חולון חוגגים
שחקני הפועל חולון חוגגים
שחקני הפועל חולון חוגגים
(חגי מיכאלי)
״היה משחק נהדר״, אמרו בהפועל חולון לאחר הניצחון 75:93 אתמול (רביעי) על שטרסבורג, ניצחון ששם את חניכיו של גיא גודס במרחק 40 דקות מהפיינל פור של ליגת האלופות של פיב״א שייערך השנה בבילבאו, ספרד. הסגולים צהובים נראו כמי שפשוט נהנים על הפרקט בהיכל הטוטו שבחולון וכעת הם ממתינים למכבי תל אביב, אותה יארחו כבר ביום שבת הקרוב במסגרת המחזור הראשון של הבית העליון בליגת העל.
המשחק נפתח בסערה של ממש, כשחניכיו של גודס התנפלו על הצרפתים וכריס ג׳ונסון, ג׳ו רגלנד מייקל קייזר, גיא פניני רפי מנקו ואדם סמית׳ עשו ככל העולה על רוחם. האחרון קלע 10 נקודות נפצע בשריר התאומים ולא חזר לשחק. סמית׳ יעבור היום בדיקת אולטרסאונד במטרה לבדוק את חומרת הפציעה, כאשר הוא בספק למשחק מול מכבי תל אביב ולא מן הנמנע שבמועדון יעדיפו לשמור אותו לקראת משחקה של חולוניה בצרפת מול שטרסבורג ביום שלישי הבא.
“פתחנו טוב את המשחק”, הבהירו בחולוניה, כאשר האגרסיביות והאינטנסיביות הלכו איתם אתמול, רק שבמהלך השבוע הדברים לא בדיוק הלכו כמתוכנן, ״היו לנו אימונים לא טובים, אבל ההכנה היא לא תמיד אינדיקציה למה שיקרה״, סיכמו במועדון.
3 צפייה בגלריה
גיא גודס
גיא גודס
גיא גודס
(לילך וויס-רוזנברג)
חניכיו של גודס נראו ושיחקו כמנוסים יותר והיכולת כמו גם ההנאה כל המגרש שויכה לדברי אנשי הקבוצה לכך שבמועדון עובדים כבר תקופה ארוכה על שילוב של הפיזי עם המנטלי, ועומס המשחקים כמובן עושה את שלו גם כן, מה שהופך את הניצחון כמו גם את הדרך למרשימים הרבה יותר, ״בחודש האחרון לא היה זמן להתחיל לבנות דברים, אין לנו את האפשרות ליצור תהליכים ארוכי טווח אלא לפתור דברים נקודתיים״, הוסיפו בחולוניה.
״זה היה המשך ישיר של שלושת המשחקים האחרונים, זה הרגיש כמו בהרצליה״, ציינו בסביבת הקבוצה בנוגע לדרך שבה פתחו את המשחק. את המשחק מול בני הרצליה הם פתחו עם בליץ התקפי מרשים, למעשה להוציא את ההפסד להפועל גליל עליון חניכיו של גודס נמצאים בכושר נהדר, וזאת כשהפעם לא נזקקו לקאמבק או לתקן טעויות תוך כדי תנועה.
3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חולון חוגגים
שחקני הפועל חולון חוגגים
שחקני הפועל חולון חוגגים
(חגי מיכאלי)
המטרות שהוצבו על ידי גודס - לעצור את שטרסבורג באזור 74 נקודות, כמו גם איבודי הכדור של קבוצתו, אותם הגדירו במועדון כ”עקב האכילס של הקבוצה”, הושגו בהצלחה יתרה. שטרסבורג נעצרה על 75 נקודות, חולוניה איבדה רק שבעה כדורים במהלך המשחק וכעת כאמור היא רחוקה ניצחון אחד בלבד מחצי גמר ליגת האלופות.
בסביבת הקבוצה היו מרוצים מאוד מהמאמץ הקבוצתי ומכך ש״כל פעם מישהו הביא משהו״, פעם אחת היה זה פרדריק בורדיון, באחרת היה זה ג׳ונסון שקלע 18 נקודות אליהם הוסיף תשעה ריבאונדים כשהוא בכלל היה בספק למשחק, פניני סיפק דקות נהדרות כמו גם מנקו, וג׳ו רגלנד ניצח על המקהלה של גודס עם 12 אסיסטים וללא איבוד כדור: ״זה לא דבר של מה בכך״, אמרו על יחס האסיסטים איבודים של הרכז.
רגלנד אמר לאחר המשחק: ״זה היה משחק קשה, ורצינו לספק הצהרה במשחק הראשון, המאמן הכין אותנו היטב למשחק פיזית ומנטלית. ניצחנו את המשחק הראשון אבל הסדרה עוד לא הסתיימה״.