3 צפייה בגלריה
שחקני ויאריאל מודים לקהל
שחקני ויאריאל מודים לקהל
שחקני ויאריאל מודים לקהל
(רויטרס)
תחושות מעורבות בוויאריאל אחרי ה-0:1 המפתיע על באיירן מינכן במשחק הראשון של רבע גמר ליגת האלופות. אמנם מדובר בתוצאה מצוינת בהתחשב בפערי הרמות, אבל הצהובים היו הרבה יותר מסוכנים ורשמו מספר החמצות גדולות, כולל שער שנפסל, והיו יכולים להגיע לגומלין בסיטואציה הרבה יותר נוחה.
בספרד שיבחו את הצוללת הצהובה, כשב’אס’ נכתב: “ויאריאל נתנה לבאיירן מינכן להימלט בחיים, ג’רארד בשלושה מקרים ופדרסה היו יכולים להגדיל את התוצאה, ה-VAR לקח שער נוסף”. ב’מארקה’ הוסיפו: “ויאריאל אכלה את באיירן, השאירה אותה על האפס”. ב’מונדו דפורטיבו’ נכתב: “ויאריאל ניצחה את באיירן וחולמת על חצי גמר ליגת האלופות”.
מאמן ויאריאל, אונאי אמרי, אמר בתום ההתמודדות: “אני ממש מאושר ששימחנו את האוהדים שלנו. אנחנו קבוצה תחרותית ונצטרך לעשות צעד נוסף קדימה בשבוע הבא, אנחנו צריכים לדרוש מעצמנו עוד יותר בניסיון להדיח את באיירן. זה היה היסטורי עד עכשיו, אבל היינו ברבע הגמר בעבר ואנחנו רוצים להציג גומלין משובח ולהעפיל”.
3 צפייה בגלריה
אונאי אמרי
אונאי אמרי
אונאי אמרי
(רויטרס)
ארנו דניומה, מי שכבש את השער היחיד במשחק, היה נרגש בסיום: “אין דומה ללילות בליגת האלופות. אנחנו עדיין יכולים להיות הרבה יותר טובים ממה שהראינו היום. אם אתה מנצח 0:1 מול באיירן ועדיין יכול להשתפר, זה חיובי מאוד. אונאי הוא מוח טקטי. אנחנו סומכים עליו והוא סומך עלינו, זה הולך יד ביד”.
3 צפייה בגלריה
ארנו דניומה חוגג
ארנו דניומה חוגג
ארנו דניומה חוגג
(רויטרס)
ועל אף השער של דניומה, מי שבלט מעל כולם בשורות הצוללת הצהובה היה ג’ובאני לו סלסו, שנבחר לשחקן המצטיין של ההתמודדות ושיתף: “באיירן היו פייבוריטים ולכן קודם כל אני רוצה להודות לכל חברי לקבוצה על המשחק שהם נתנו. ויאריאל היא קבוצה רעבה. אפילו מול אחת הקבוצות הטובות בעולם, למרות שאנחנו צנועים, סיפקנו הופעה אדירה, ולמען האמת, התוצאה הייתה צריכה להיות גדולה יותר”.
הכוכב הארגנטינאי סיכם: “המילה הראשונה שעולה לי בראש על ההופעה הזו היא גאווה. יצרנו המון הזדמנויות ובאמת יכולנו לנצח ביותר משער אחד. מטרה אחת שהייתה לנו לפני המשחק הייתה להציג את ויאריאל בצורה טובה לעולם ועשינו את זה. אני בטוח בכך. זה לא יהיה קל בשבוע הבא,אבל אם נהיה מרוכזים אני חושב שיש לנו סיכוי להעפיל”.