2 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה עם מסר חד בעקבות הפיגועים האחרונים
אוהדי מכבי חיפה עם מסר חד בעקבות הפיגועים האחרונים
אוהדי מכבי חיפה עם מסר חד בעקבות הפיגועים האחרונים
(עמרי שטיין)
אוהדי מכבי חיפה נרגשים לקראת הדרבי בחצי גמר גביע המדינה, ומעל 9,000 כרטיסים כבר נמכרו לטובת קהל האלופה, בעוד כ-2,000 נותרו. כמו כן, בהתאחדות לכדורגל יש החלטה עקרונית שאם אוהדי הפועל חיפה לא ירכשו את כל 12 וחצי אלף הכרטיסים שהוקצו עבורם למשחק חצי הגמר ב-19 לאפריל בבלומפילד, ייתרת הכרטיסים יעברו לצד הירוק, והכול על מנת למלא את האצטדיון על כל תכולתו.
על פי קצב המכירה ועל פי החלוקה לקטגוריות, בצד הירוק עוד היום יימכרו כל 12 וחצי אלף הכרטיסים לטובת אוהדי האלופה, בזמן שאוהדי הפועל חיפה שפתחה את המכירה בסוף השבוע החולף, רכשו כבר 6,500 כרטיסים. בהתאחדות מעריכים שעל פי תקדימי העבר, כולל משחק גמר הגביע בטדי בו הפועל חיפה זכתה והביאה קרוב ל-9,000 אוהדים, הפעם הפועל חיפה תמכור בין 8,000 ל-9,000 כרטיסים, מה שאומר שבקופות יישארו עוד 3,000 כרטיסים ויותר שיעברו למכבי חיפה.
במישור המקצועי, מכבי חיפה עושה את כל ההכנות הדרושות לקראת משחק הצמרת מול השלישית בטבלה מכבי ת"א בבלומפילד. לרשות המאמן ברק בכר יעמוד סגל כמעט מלא, כולל חוסה רודריגס שסובל כבר חודש שלם ממגבלה מסוימת ומכאבים בקרסול, אבל מטופל וזוכה גם להקלה באימון כזה או אחר. רודריגס צפוי לפתוח בכל מקרה במשחק וכרגע לפחות לא נראה שברק בכר מתכנן שינויים לעומת ההרכב שפתח מול הפועל ב"ש.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(עמרי שטיין)
מי שנכנס לרוטציה מחדש הוא גודסוויי דוניו, שלא שיחק בתקופה האחרונה ונראה עדיין חלוד מול השער, אבל נמרץ מתמיד. דוניו ומאוויס צ'בוטה זוכים ליתרון על פני בן שהר שלא שותף שוב ויצטרך בתום העונה לקבל החלטה לגבי עתידו בקבוצה, למרות החוזה שיש לו לעונה נוספת.