1 צפייה בגלריה
שחקני ברצלונה
שחקני ברצלונה
שחקני ברצלונה
(רויטרס)
בעודם מתרכזים בהכנות לקראת משחק רבע גמר הליגה האירופית נגד איינטרכט פרנקפורט, שחקני ברצלונה לא הרשו לעצמם לפספס את החגיגה של יריבתם הגדולה, ריאל מדריד, ששיחקה אתמול (רביעי) נגד צ’לסי ברבע גמר ליגת האלופות. בשעת המשחק שהו השחקנים ואנשי הצוות בחדר האוכל של המלון לארוחת ערב ועל כן הוקם מסך גדול במרכזו.
כמובן שהקטלונים תמכו מרחוק בבלוז, אך לצערם הם ראו חגיגה של קארים בנזמה, שעם שלושער סידר לבלאנקוס 1:3 ומקדמה גדולה לגומלין. “איזה שלשול”, קראו לא פעם שחקני ברצלונה כשראו את ההתרפסות של צ’לסי, במיוחד בטעות הקשה של אדוארד מנדי, שסידרה את השלישי עם פתיחת המחצית השנייה.
“הכול היה קל מאוד עבור ריאל מדריד”, אמרו השחקנים אחרי המשחק. “לעולם אי אפשר להספיד אותם”. שחקניו של קרלו אנצ’לוטי הובסו 4:0 משפיל בקלאסיקו ולאחר מכן גירדו ניצחון שנוי במחלוקת מול סלטה ויגו, בו זכו בשלושה פנדלים. למרות זאת ליגת האלופות היא הליגה שלהם והם כבר עם רגל וחצי בחצי הגמר.
בריאל מדריד לעומת זאת עדין לא חוגגים העפלה ודרוכים מאוד לקראת הגומלין בסנטיאגו ברנבאו. קארים בנזמה ביקש מחבריו שלא יחתמו לו על כדור המשחק מאמש, כנהוג למי שמבקיע שלושער, והוא ימתין עם זאת עד לאחר המשחק הבא. מבחינתו זו רק המחצית.