2 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
(רויטרס)
לא שקט בבאיירן מינכן. מעבר להפסד 1:0 המפתיע לוויאריאל במשחק הראשון של רבע גמר ליגת האלופות, גם בגזרתו של רוברט לבנדובסקי לא מפסיקות לצוץ חדשות בנוגע לעתידו. הפעם, ב’בילד’ הגרמני עלתה טענה שסוכנו הישראלי של הכוכב, פיני זהבי, “מנסה לסכסך” בין הפולני לקבוצה, כפי שעשה עם דויד אלאבה בעונה שעברה, מה שהוביל למעברו של האוסטרי לריאל מדריד.
לפי הדיווח בגרמניה, זהבי מסר כביכול ללבנדובסקי שבאיירן מתעדפת שחקנים אחרים יותר ממנו, ושבאלופת גרמניה רוצים שארלינג הולאנד יגיע. הפולני כרגע לא משוכנע שהקבוצה תעשה הכול כדי שיישאר, כשבנוסף הוא כבר השיג הכול במינכן ומעבר לקבוצה מחוץ לגרמניה תמיד היה אופציה עבורו.
ב’בילד’ המשיכו וטענו שאם זהבי ישיג עבורו הצעה פיננסית טובה יותר משל באיירן, השחקן עשוי לבקש לעזוב. בבאיירן מודעים שההישארות של לבנדובסקי כלל לא מובטחת, אך כן לוקחים את הנושא ברצינות. ההתעניינות של ברצלונה גורמת ללחץ אצל האלופה הגרמנית, בידיעה שז’ואן לאפורטה חבר טוב של פיני זהבי.
2 צפייה בגלריה
רוצה להשאיר את זה מאחור. לאפורטה
רוצה להשאיר את זה מאחור. לאפורטה
רוצה להשאיר את זה מאחור. לאפורטה
(רויטרס)
החלוץ עצמו, אגב, פתוח לעוד אופציות. לזהבי יש קשרים טובים גם בפאריס והוא נמצא בשיחות עם חבריו בצרפת, כאשר בקבוצה בוודאי יחפשו מחליף לקיליאן אמבפה בקיץ. ב’בילד’ סיכמו שלבאיירן מחכים בעתיד הקרוב לא מעט קשיים מול לבנדובסקי והסוכן הישראלי.